Gå til innhold

Når vi snakker om Jo Nesbø...!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha lest at han er singel... Han må da være DRØMME MANNEN! Jeg synes han virker så sympatisk - og kjekk! Og hvem kan tro at han er over 40!!!

Kanskje han har litt av Harry Hole i seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er faktisk nesten 50! Har fylt 47..

Og ja, han er både begavet, sympatisk og kjekk:)

Allsidig fyr også; siviløkonom, musiker/låtskriver, forfatter..

:)

Skrevet

Gud, ja han er deilig. *sikle*

Litt av harry? En forfyllet politimann? *ler* Digg. Uansett ja..jeg er forelsket i både Harry og Jo. ;)

Han er sånn supertalent forfatter, fotballspiller og mye annet han visstnok er god i også.

Skrevet

Vet du om han har barn?

Jeg skjønner ikke at den mannen får gå i fred! Han er jo så KJEKK!!!

Skrevet

Hva om du får Harry - så tar jeg Nesbø??? :-)

Skrevet

Det skal vi bli to om, Girly!!! ;o)

*digger Jo Nesbø*

Skrevet

Han har en datter ja. Hun er ikke så veldig gammel, kanskje 8-9 år.. Og han sa for noen år siden at hun var den eneste kvinnen i livet hans;) He he..

Skrevet

Tror ikke han får gå i fred nej..hehe.. DiDerre sagene hans vitner ikke akkurat om det. ;) Dessuten så trives han vel som single da. ;) Hadde jeg gjort om jeg hadde en haug siklende damer (menn) etter meg fordi de trodde jeg var Harry også. *ler*

Skrevet

Hehe. jooo, det kan nok gå.. *le* Føler at jeg gjorde en litt dårlig deal her nå. ;)

Skrevet

he he he! Jeg bor i nabolaget hans... :-) Gjør du også...?

Nå ligger jeg litt dårlig ann på sjekkefronten i sommer føler jeg, nesten høygravid... Men kanskje han tenner på gravide! he he! Hvem vet!

Han kan da umulig være homofil???

Skrevet

:-) he he! Ja, det kan tenkes... Jeg mistenker at Nesbø ikke har sopp i leiligheten sin f eks! :-)

Skrevet

HAHA. Sopp som spiser han opp innvendig og gjør han syk..men uansett.. DET er Harry jeg er forelsket i..bare at han har ansiktet til Jo. ;)

Jeg tror jeg kommer på besøk en dag, Girly. Ikke graivd.. nemlig. ;)

Skrevet

Jeg ser for meg at Harry ligner litt på Nesbø, bare at han er yngre - litt som han Trond Espen Seimb (husker ikke helt hvordan det skrives). Han som spilte i Sorte penger, hvite løgner.

Jeg skal føde fort - få tilbake supermodell kroppen min raskt! ha ha! Det er lov å drømme! :-) Du tror vel ikke at han er homofil? Siden han er singel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...