Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Mener å ha lest at han er singel... Han må da være DRØMME MANNEN! Jeg synes han virker så sympatisk - og kjekk! Og hvem kan tro at han er over 40!!! Kanskje han har litt av Harry Hole i seg...
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Han er faktisk nesten 50! Har fylt 47.. Og ja, han er både begavet, sympatisk og kjekk:) Allsidig fyr også; siviløkonom, musiker/låtskriver, forfatter..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Gud, ja han er deilig. *sikle* Litt av harry? En forfyllet politimann? *ler* Digg. Uansett ja..jeg er forelsket i både Harry og Jo. Han er sånn supertalent forfatter, fotballspiller og mye annet han visstnok er god i også.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Vet du om han har barn? Jeg skjønner ikke at den mannen får gå i fred! Han er jo så KJEKK!!!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Hva om du får Harry - så tar jeg Nesbø??? :-)
Gullemor Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Det skal vi bli to om, Girly!!! ;o) *digger Jo Nesbø*
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Han har en datter ja. Hun er ikke så veldig gammel, kanskje 8-9 år.. Og han sa for noen år siden at hun var den eneste kvinnen i livet hans;) He he..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Tror ikke han får gå i fred nej..hehe.. DiDerre sagene hans vitner ikke akkurat om det. Dessuten så trives han vel som single da. Hadde jeg gjort om jeg hadde en haug siklende damer (menn) etter meg fordi de trodde jeg var Harry også. *ler*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Hehe. jooo, det kan nok gå.. *le* Føler at jeg gjorde en litt dårlig deal her nå.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2007 he he he! Jeg bor i nabolaget hans... :-) Gjør du også...? Nå ligger jeg litt dårlig ann på sjekkefronten i sommer føler jeg, nesten høygravid... Men kanskje han tenner på gravide! he he! Hvem vet! Han kan da umulig være homofil???
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2007 :-) he he! Ja, det kan tenkes... Jeg mistenker at Nesbø ikke har sopp i leiligheten sin f eks! :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 HAHA. Sopp som spiser han opp innvendig og gjør han syk..men uansett.. DET er Harry jeg er forelsket i..bare at han har ansiktet til Jo. Jeg tror jeg kommer på besøk en dag, Girly. Ikke graivd.. nemlig.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2007 Jeg ser for meg at Harry ligner litt på Nesbø, bare at han er yngre - litt som han Trond Espen Seimb (husker ikke helt hvordan det skrives). Han som spilte i Sorte penger, hvite løgner. Jeg skal føde fort - få tilbake supermodell kroppen min raskt! ha ha! Det er lov å drømme! :-) Du tror vel ikke at han er homofil? Siden han er singel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå