Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Når legger dere barna deres? Vi har hele tiden hatt leggetid kl 19 for vår sønn.. det ble litt kluss da klokka ble flyttet,men så kom han inn i det igjen etter noen dager. Nå når det er så lyst og varmt så har vi virkelig problemer med å få han til å sovne. Nå er kl 22 snart og han er like våken. Han ligger i senga eller driver rundt omkring i senga da ihvertfall,og kommer ikke uttil oss i stua, men vil jo ikke sove. Vi har latt han sove en lur midt på dagen de dagene han er sliten, da sover han 1 time fra 12-13. Men jeg tror vi må kutte ut den luren nå altså.. Har vært godt for meg som nå er i uke 33 med lillebror å ha den timen i senga også men nå blir det vel slutt da.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Nå som det er så varmt har vi bestemt oss å legge ham en time senere, altså 20. Ellers er 19 helt fast. Vi kjører vifte på full gass fra vi kommer hjem fra jobb, og setter alle dører og vinduer oppe så det blir godt med trekk. Da går det greit.
jordbær mathilda Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Her er snuppa (21mnd.) oppe til kl.20. Hun sover 2-3 timer midt på dagen. Vill heller at hun sover en dupp på dagen enn slite med en trøtt ginete unge på ettermiddagen;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Her er lille 2,5 år, sover ikke på dagen og vi legger henne 19.00. det er først den siste tiden vi har lagt henne så tidlig, nå sovner ho omtrent med en gang, mens før kunne vi slite i en time/halvannen.
*Rutletutt* Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Tobias legger seg mellom 20 og 20.30 - har alltid sovet lite - men er aldri noe problem å legge:o) Sover av og til 30-60 min når han er i bhg, har sluttet å sove hjemme på dagen for lenge siden.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Vi har lystette gardiner og et svalt soverom til han.. Det funker bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå