Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Vi har hoppet av vaskina, han har fått 2 ganger, men er det nå større sjanser for bivirkninger enn viss han hadde fått den 3. ? Synes det er helt umulig å finne noe info om dette...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 vi har bare tatt 2... hs anbefalte oss å droppe den siste siden hun nesten var 2 år da hun var kommet så langt..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Han fikk de 2 han fikk etter programmet til helsestasjonen. Jeg ville aldri at han skulle få den, men jeg ble overkjørt av samboeren min som igjen ble presset av helsesøstra.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 hva er det for noe...? Og vaksiner er jo viktige da
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 Ikke misforstå meg: Jeg er for vaksinasjon, men jeg er ikke for prevenar. Noe nærmere det vil jeg ikke, for dette er ikke ment som en debatt.. Jeg vil bare vite hvor jeg kan finne info om det å hoppe av, evt få erfaringer fra dere andre som har gjort det..
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Vet ikke hva den vaksinen er for jeg..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 hs vår sa iallefall at den 3. dosen var bare sånn påfyllingsdose eller noe sånt.. det virket på meg som det nesten ikke hadde noe betydning at vi tok den i det hele tatt, men vi kom seint i gang med den da. var 1 år når hun tok den første...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Vi har valgt å la være vi. sjekk ut vaksinedebatten lengre nede her, ligger en masse linker der:)
ketosina Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 se på felleskatalogen.no søk på prevenar der står alt om legemiddelet, inkl. bivirkninger o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå