Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!jeg har ganske ofte sånne stikkninger på en måte..kjennes også litt ømt,(vet ikke helt hvordan jeg skal forklare d) i skjeden,noen som skjønner hva jeg mener å som har det samme som kan fortelle meg om dette er normalt??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det selv noen ganger, men vet ikke helt hva som gjør det.... Kanskje det er bånda til livmora eller noe. Har ikke vært så plagsomt at jeg har vurdert å kontakte lege, men det må du gjøre viss dette er noe som virkelig plager deg.

Skrevet

har hatt det slev.. men får aldri noe svar på hva det er .. av og til føles det som om det sitter øverst i skjeden nesten, mens andre ganger er det på venstre siden...

Skrevet

så godt å høre at det er flere som har hatt d!har ikke så mye at d plager meg nei!men noen ganger er det såppass store sammentrekninger(hvist jeg kan kalle det)at jeg blir bare litt redd!kjennes også ut som om jeg hovner opp på en måte!

Skrevet

Heisann

Det er mest sansynleg ein for for bekkenløysning, eg hadde det med andremann, ikkje kjempeplagsomt, men litt ekkelt, trudde liksom bekkenløysning skulle gjera vondt i korsryggen. Hjå meg vart det ikkje verre, men varte svangerskapet ut, er no gravid med tredjemann, og har samme stikkinga no og. Har og hatt vondt framme på skambeinet, det har og samanheng med bekkenet. Men ta det opp med jordmor eller legen, dei kan sikket gje deg svar.

Skrevet

Jeg tok opp dette med legen min denne uken da jeg var på kontroll. Jeg har hatt slike stikkinger gjennom nesten hele svangerskapet. Kommer plutselig og kjennes som om noen stikker kniven i meg. Legen sa at dette er helt klart tegn på bekkenløsning

Skrevet

okei,skal til jordmor snart så da skal jeg spørre,men skal man ta d mere me ro når man får d?er kansje lurt me litt hvile da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...