Gå til innhold

Bikini for oss som nesten ikke har pupper da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips? En bikini som sitter fint på bittesmå pupper?

Trekantbikini ser ikke bra ut.

Er nok av tips til de med store mugger, men vi små har det ikke alltid så lett når det kommer til undertøy og bikini :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan ikke hjelpe deg, desverre.. Jeg har stor mugger, og går da ikke å titter etter de små bikiniene...:-)) Ellers så skulle jeg ha tipsa deg.. MEN ser jeg noe, så skal jeg si fra..

Skrevet

Dette har faktisk ikke slått meg....at folk med små pupper

ikke finner bikini o.l. som ikke sitter fint! Jeg ville tro at det var

et hav av valg...

Jeg vil bare rette på en ting...det er overhode ikke mye valg for oss med store pupper. De med "normale" pupper har derimot mange

mange valg!

Jeg må betalte ekstremt mye penger for mye BH'er og bikinitopper.

Hvis du er villig til det samme, så ville jeg anbefalt deg å gå på en spesialforetning :o)

Skrevet

jeg har fått litt større nå som jeg går gravid, bruker trekant (med små skåler inni) bikini fra cubus (må ha sånn med knytting bak, for jeg er visst for bred forhold til puppenes str)

normal str min er 75b, men er litt større nå..

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe på h&m, men jeg liker trekantbikini da. Sånn bh-bikini syns jeg ikke sitter noe bra på puppene mine. Men nå har jeg jo fått megastore pupper syns jeg, og finner ikke bh noe sted :S Har vanligvis 75b, men nå må jeg ha en d-cup hvis ikke alt skal tyte ut. Og det er ikke lett å finne.

Skrevet

Å endelig en medsøster! Trodde nesten alle her inne har megapupper!

På bikini synes jeg ikke det er fint med innlegg - men idag fant jeg en trekant bikini med litt innlegg på cubus. Ble ganske fint synes jeg.

Ellers er ikke bikini makerne særlig snille med oss med små pupper :( Har ihvertfall ikke funnet noe.

Skrevet

Det er kjempefine trekantbikinier med litt polstring på h&m... gull sølv og mønstrede.

Ellers vil jeg og anbefale deg å gå i spesialforretning. Der får man bra hjelp til å finne rett størrelse som viser fram det du har!

Jeg er midt på treet et sted, men hadde godt av profesjonell veiledning i undertøysbutikk. Ser mye bedre ut i en god bh som passer ordentlig. Og da vet jeg hva jeg skal se etter når jeg shopper etter rimeligere saker etterpå og...

:)

Skrevet

He he, vi har jo lignende nick:-)

Har fått litt større pupper i det siste siden jeg har lagt på meg litt, men før jeg likte veldig godt enten trekant-bh, eller de med halterneck. De som hadde form som en vanlig bh så bare rare ut på meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...