bekkebekk Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har også noen følelser i magen, ved livmoren på høyre side. Veeeldig svake kanskje litt sånne mens smerter. Har hatt det i over en uke nå. kjenner det kun på høyre side og om kvelden når jeg er i ro. (mulig jeg har det i løpet av dagen også, men er ikke i ro nok til å kjenne etter..) Er disse stikkingene dere snakker om sånne ordentlig stikk? Sånn at det er umulig å ta feil av.. Eller er det difuse følelser der.. ??
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 min erfaring me stikkinger. eg hadde de ei uke sånn av og til å når di stikkingene var over så havnet eg på sykehuse for andre grunner men di sa eg natt hadde hatt eggløsning så de va de mine stikkinger var.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 På meg kjennes de nesten ut som om jeg har "sting" i livmora eller noe sånt hehe vanskelig å forklare.. men du vet når du har løpt hardt og lenge så kan du få sånn sting i siden... slik kjennes det ut på meg.. b are nede ved livmora da Og mensmurringene i tillegg Er ikke sånn hysterisk vondt men er heller ikke behagelig..
bekkebekk Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2007 Ok. Takk dor svar. Har kjent noe der på livmoren, men usikker på hva det er. Har ikke IKM før rundt 20 juni tror jeg. Så det er for tidlig å teste enda. Men jeg går å teller dager. )
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Kan disse stikkingene være noe annet også? Har hatt slike stikkinger ganske jevnt en stund nå.. På høyre side, og litt på venstre.. Det kjennes ganske godt da jeg strekker meg.. Da stikker det til og jeg knyter meg sammen.. det kjennes ikke helt ut som mensmerter..
kidos! Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har hatt slike stikkinger på venstre side et par dager nå.Lavt på magen, nedenfor bukselinningen. EL skal etter mine begninger ha vært for ca 1 uke siden.Er i 2pp og har ikke brukt EL tester, men har ganske stabiler sykluser (27 eller 28 dager), og har brukt EL kalkulatorer på nettet. Ikke hysterisk vondt som noen sier,men det merkes godt ja. Kjenner det et par ganger om dagen. Har IKM 17/18 juni så det blir spennende å se hva dette er. Håper at det er en liten bebis som klorer seg fast, og ikke at det er en sen EL og at vi derfor har bommet helt...., eller det kanskje er ingnen ting. Har også litt ømme bryster,men det har jeg alltid før TR.
bekkebekk Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har også alltid ømme bryster rundt EL. Men denne gangen har jeg ikke hatt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå