Gå til innhold

Å fy faen...

Meesah og HattiFnattene♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg kjeder meg!!! Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud. Sambo er på sommerfest med jobben, unga sover, drit på tv, venninnen min ligger på sykehus fordi hun fødte i natt :-D...eneste jeg har å se frem til er å henge opp tøy, og legge sammen en haug med tøy som er nesten like høy som meg...ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!

Kan ikke alle slutte å være så egoistiske og MORE meg litt:-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe samme her :) skal ut å male sprosser straks jeg *blæh*

Skrevet

Jeg skal henge opp en klesvask, tømme oppvaskmaskinen, fylle den igjen, vaske mer tøy, vaske og støvsuge gulvet i stua og underetasjen, lage meg noe mat, kjede meg enda mer og så legge meg...

Mao, jeg blir sittende på DiB en stund til:p

Skrevet

jo jeg skal drepe maur også...har fått stokkmaur av alle ting..gjett om vi skal kjøpe maurdreper i morra!

Skrevet

Du kan hjelpe meg å stryke ;o)

den haugen ........ ;o((

Skrevet

I feel your pain.. Jeg sitter her å bare ser på alt rotet i leiligheten min! Denne varmen har tatt HELT knekken på meg, har ikke fått gjort en skit! Oppvasken blir bare større og større, klærne hoper seg opp.. Kan det ikke komme LITT regn en dag snart, hehe, så jeg kan få vasket leiligheten min?! Jeg prøvde litt i går kveld, fikk tatt stua.. Men akk, jeg er tappet for krefter! ='(

Skrevet

det regnet bittebittelitt her i stad..det var skikkelig deilig..men lysten til å gjøre noe kom ikke tilbake.

Bare vent...om noen måneder kommer det kjempeoppslag i avisene: Husmødre sluttet å gjøre husarbeid! Internett får skylden! :-P

Skrevet

*LeR* Hehe, du kan få sagt det du Meesah! =P

Jeg skylder på solen jeg altså! Jeg mener - hvem vil vel ikke ligge på stranda å slikke litt sol, sånn istede for å vaske gulvene hjemme liksom? =P

Skrevet

Hmmmm, min er også på tur med jobben... Kanskje de jobber sammen! ;o)

Skrevet

Jobber din med data da?:-)

Skrevet

da er det bare tilfeldigheter :-)

Hege: Skal bade i morgen jeg. Lovt jentungen...gruer meg bittelitt

Skrevet

Å jiiizez, DET hadde jeg ikke gjort! =P Jeg puttet tottelottene så vidt det var i vannet i går, og det holdt for meg! *LeR*

Om jeg skal få hele meg under så må jeg nok hoppe rett uti fra et stupebrett eller noe sånt, men pga. en uheldig hendelese for et par år siden da jeg fikk magaplask fra timeteren på Ingjerstrand - så blir nok det uaktuelt det også!

Sier bare; Lykke til, snuppa! =P

Skrevet

Joa...takk..Jeg har lovt det og hun gleder seg så fælt at jeg bare må. men vi skal bade i et llite vann da. Så jeg håper det er varmt..se det nye innlegget mitt forresten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...