mammaen til G & A Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Saa nettop at hun visstnok maa tilbake igjen og sone litt til...
chill+enda en til Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Daaakaaars.... Skader ikke om loven er lik for alle.... Dessuten bør vel Paris ha skjønt såpass at man ikke kjører uten lappen, når den allerede er fratatt pga fyllekjøring. Husker jo saken med Winona Ryder (tyveri). Fikk vel sin straff hun også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå