mammaen til G & A Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Nei, omvendt... Testet falsk negativt. Meget sjelden man tester falsk positiv, om ikke testen er gjort feil da...
august 2010 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Noen flere som har erfaringer med denne testen? Klarer liksom ikke helt å tro at det er sant )
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Tror faktisk det skal være nesten umulig å teste falsk positivt! hvertfall med cb testene Grattis!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Fått falske tester med et annet merke, men ikke CB. Derimot synes jeg det er mye krøll med cb-testene, i går da jeg tisset på en så dukket det bare opp blå prikker i stedet! Hva pokker betyr det da? Værsågod, bli gal?! *enda sint* Men hvis du har fått et CB-kryss, da er du nok gravid ja!! Gratulerer!!
anna_lou Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Har faktisk en venninne som testet positivt på en graviditetstest som ble tatt på legevakten (vet ikke om det var clearblue). Men hun var hvertfall ikke gravid, så testen viste feil! Skjer visst svært sjeldent, men venninnen min er bevis på at det kan skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå