Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Konnerud, Drammen. Ute 28 Inne (stue) 32 Inne soverom 26
jordbær mathilda Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Ullensaker Ute 29 Inne 29 Phuuuu....men klager ikke, sommer'n er deilig;))
På vei igjen <3 Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Bergen (Fana) Ute: 26 Inne, sikkert myye mer... *sukk*
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Hmm, er også i Fana (Nesttun), men er er det tydeligvis myye svalere enn hos deg ;-)
På vei igjen <3 Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Her har det vært ulevelig i dag. 32 på det meste. Men tror vi bor på en veldig varm plass uten noe vind...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Voss: Ute : 23 (endelig begynner temperaturen å synke!!!) Inne: litt for varmt! (har bare ute termometer)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 HALLINGDAL (øverst): -Ute 16,8 -Inne 24
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Fredrikstad ute 22 grader inne på soverommet 29 grader.. hmm, åpne vinduet igjen kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå