Twintipp og himmelblå Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Eller sjenert, eller en mellomting kanskje? Må le, for mannen i huset her finner noen å prat med bare han skal lukke igjen vinduet:-p
Edel Gran Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er ikke direkte sjenert nei, men hvor uadvendt jeg er varierer med hvor trygg jeg føler meg i situasjonen jeg er i. Mannen min er som din, han kan komme i samtale med hvem som helst, hvor som helst. Noe jeg synes er en misunnelsesverdig egenskap, og som gjerne kan smitte over på de små bøllefrøene våre.
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2007 Samme her,kommer an på hvor trygg jeg er i situasjonen.. Men, å snakke i plenium er det INGEN som får meg til!! *skrekk*
piano♫ Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Vel, jeg også... Jobber jo med folk til daglig, og har en stor kontaktflate (jeg bor på et tettsted...vi som bor her "kjenner" hverandre).
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Er nå ganske sjenert av meg... Irriterende!
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2007 Ja, dere har jo det:o) Samme om vi er i Norge eller utenlands finner den noen å prate med overalt! )
Edel Gran Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 He-he... Jeg foreleser for opp til 180 studenter i slengen et par ganger i uka i semesteret, så jeg tør snakke i plenum. I alle fall så lenge jeg vet hva jeg snakker om. Men å snakke i plenum er en treningssak, det blir enklere for hver gang, bare som et lite tips.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er veldig utadvendt, omtrent som mannen din:) Å prate med tilfeldig forbipasserende utenfor vinduet er akkurat hva jeg også kunne funnet på, he he..
Torpekjærringa Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 Ja, er ganske utadvent ;o) men er livredd for å snakke i store forsamlinger ! Men sånn dagligdags preking er jeg god på ;o)
mammaen til G & A Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 Nei, ikke utadvendt, men heller ikke sjenert... Kanskje en mellimting ja=)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 Nja, en mellomting kanskje er veldig pratsom da, men ikke sånn voldsomt. Min kjære derimot, han er som din Tonje.. Det værste er at han har så utrolig mange venner og bekjente! Vi kan ikke gå noe sted uten at han kjenner noen. Til og med i syden møtte vi på noen han kjente.
Gjest otilie79;) Skrevet 8. juni 2007 #17 Skrevet 8. juni 2007 Som en skremt liten spurvunge:o) hehe, er nok litt sjenert ja. Sambo derimot er kjempeutadvendt, og kan snakke med hvemsomhelst om hvasomhelst.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #18 Skrevet 8. juni 2007 kommer an på dagsformen og hvilket humør jeg er i. Så er vel sånn midt imellom.
Jenny-penny Skrevet 8. juni 2007 #19 Skrevet 8. juni 2007 sambo sier jeg er litt for utadvendt- bruker 10 minutter på å hente posten får må slå an en prat med alle og enhver. alltid vært sånn, derfor jeg trives i jobben min også) (samboeren din trillet forbi her i stad, synd jeg ikke var ute etter posten. haha!!!)
Skravlemamman Skrevet 8. juni 2007 #20 Skrevet 8. juni 2007 Ja, det er jeg......passer nok til nicket mitt:-)Morsomt å se at gutta mine ligner på mora si....................
lykkeligmor:) Skrevet 8. juni 2007 #21 Skrevet 8. juni 2007 JEg er vel egentlig ganske sjenert av meg, men når jeg først kjenner folk, er det ikke noe problem:) Har en samboer som er innmari utadvent, kommer i kontakt med alt og alle, første gang han var hos mamma, elsket hele familien min, for han kom bare brasende inn, glefset i seg masse mat, og skravlet i vei på ekte nordlendingsvis;)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2007 #22 Skrevet 8. juni 2007 Utadvendt nei...jeg la igjen de sosiale antennene mine på jobben når jeg gikk ut i svangerskapspermisjon. nå sitter jeg bare og smiler nå når jeg er ute blant folk. Kommer ikke på noe annet fornuftig
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. juni 2007 #23 Skrevet 8. juni 2007 Ja jeg er veldig utadvent-elsker å omgå, og prate med folk:-)) Har alltid vært sånn:-)
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 8. juni 2007 #24 Skrevet 8. juni 2007 Tja, har nå holdt tale fremfor en hel skole i Malaysia, helt uten forvarsel så ja, er vel en smule utadvendt... Og, ja du Jenny Penny er utadvendt!..hehe..
Twig Skrevet 8. juni 2007 #25 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er begge deler.. noen dager er jeg sjenert, andre dager veldig utadvendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå