Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle blivende mammaer!

Sitter her i sommervarmen, og knoter med eksamensoppgaver. Jeg er hverken gravid eller har tenkt å bli gravid i nærmeste stund :). Men jeg har en liten tass som blir 2 år i august!.

Jeg husker da jeg gikk gravid og hadde termin i juli, gikk 2 uker over tida og var høygravid, varm og lei!!!.

Derfor er dette innlegget kun ment som en oppmuntring til alle mammaer "to be"!!, det er en utrolig varm juni, og jeg synes dere er UTROLIG tøffe :), hold ut enden er nær asså, helt ærlig, selv om det ikke virker sånn til tider. Slapp av, ta avkjølende fotbad, nyt grillmaten og tiden med magen, snart kommer de små ut av mavene og tida flyr!.

Mine tanker er med dere. :D

Lykke til!!

Kos og klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for gode ord.... har selv termin 23 juli og jeg er vaaaarm om dagen ja... men skal prøve å holde ut så godt jeg kan... egen tlig værst om natten.. puh.... hett kan man si... men har noe å se fram imot så dette går bra...

kjøpe meg et lite plaske basseng i morgen til meg selv.. hehe

kos deg i varmen du også...

klemmer

Skrevet

Det var et flott og veldig snilt innlegg av deg =)))

Godt å høre slikt når ting av og til kan virke uutholdelig!

Heldigvis ikke såååå lenge igjen , her termin 21 juni, så håper på ikke overtid ;)

Kos deg du oxo i sommervarmen =))))

Klem Bibi :)

Skrevet

Woohoo 18 august, det går jo fort dette. Hrumpf!

Takk for de fine ordene i hvertfall=) Sitter i fotbad hele dagen og i dag fikk jeg endelig en vifte i hus=)

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...