AnnCoglillepinky=) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er i uke 36 nå så fødselen begynner å nærme seg, men jeg har ikke noe følelse om at det skal skje. Tanken om at jeg skal føde om en fire ukers tid er helt fjern! Gleder meg veldig altså, men det er så uvirkelig liksom. Gruer meg ikke en gang (og jeg er vanligvis veldig pysete). Noen andre som har denne følelsen, eller som har opplevd det samme?
MomInUSA Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Tror ikke du er alene om det. hoerest ut som meg i forrige svangerskap - tenkte egentilig ikke saa mye paa foedsel jeg - skjer det saa skjer det liksom. Virket helt uvikelig - som alt annet med svangerskapet syns jeg. Hadde ikke kynner, foelte meg ikke saa veldig gravid, var ikke spesielt moden - til en morgen naar vannet plutselig gikk og jeg havnet paa sykehuset - ingen vei tilbake da. Var paa vei til aa gaa paa jobb jeg - tre dager foer termin og var overbevist paa at jeg kom til aa gaa over tiden. Kom som julekvelden paa kjerringa som de sier. bra at du ikke gruer deg - ta det som det kommer. Jeg er veldig pysete, og kanskje bevisst lot vaere aa tenke paa foedsel saa jeg ikke skulle grue meg, noe jeg ikke gjorde heller. Det er en uvirkelig tanke og foedselen starter om du gaar og venter og venter og leter etter tegn eller om tanke en fjern. Lykke til iallefall!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå