Gå til innhold

sol, sommer, gravid og "fleskemage"!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...et syte innlegg....

er selvfølgelig happy for sommer og sol. har alltid hatt litt ekstra på magen, og er ikke glad i å gå i bikini når andre ser meg. er nå gravid og magen blir jo større og større. når jeg går rister det liksom på sidene... blir gal! har jo lyst å vise frem bebis-magen men flesket tar bort glamouren over det. går likevel i bikini og gir litt f**n. andre enn meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAA!!!!!er det sommer så er det sommer....nyt tiden som gravid!går så altfor fort:)

Skrevet

ÅÅÅ det vil jeg oxo :'( mennnn har alt for mye strekkmerker fra 1 graviditet og masse flekker (piggmenter) undeŧr brystene og i ansiktet. Anbefalt av lege ikke sol fordi flekkene blir der :S

Skrevet

signerer denne JAAAA! uff, føler meg småfeit rett og slett....:/ tenkte ut å kjøpe en fin bikini, hjelper jo litt..hehe..

Skrevet

jepp! Dette er skikkelig en irritasjons faktor!:) Men magen kommer nok fort, og da er alt bare kos!

Skrevet

Kjøp en badedrakt da vel! Sola må nytes så lenge den er her! :)

Skrevet

folk som ser deg nå å synst du er feit får snart eller vet at du er gravid å da er det naturlig..jeg tenker ikke så mye over det,selv om jeg ikke helt føler meg vel:) jeg går liksom ikke på butikken i bikini da,hehe.......

Skrevet

sole seg i badedrakt når en ikke soler seg på stranda???

Skrevet

Huff, ja:-( Mitt problemer er heller lårene enn magen, gnisser sammen når jeg går..... Og i går når det var årets første strandtur fant jeg VELDIG ut at bikinien min (spes toppen) var altfor liten!!! Måtte gå med BH!!! Så i dag blir det shopping etter ny bikini.

Men sommeren skal nytes uansett størrelse og flesk:-)

God sommer

Skrevet

Kom hit opp dere. Vi har 7 grader og småregn i dag. Det er nok lenge til jeg kan trekke i noen bikini. Jeg er nok litt missunnelig på dere som har det varmt og godt, foretrekker sol foran regn og kulde. Jeg har ennå ikke vært ute med bare t-skjorte og shorts på. Det blir ikke sommer her før etter st-hans.

Kos dere i varmen, og spis tre tonn med is for meg.

Skrevet

Føler meg ikke så vedig fresh jeg heller, og ikke finner jeg meg bikini som passer ordentlig. Legen sa jeg ikke fikk oppholde meg i solen heller da, pga bl.tr, men må jo gå med bikini i denne varmen uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...