Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 ...et syte innlegg.... er selvfølgelig happy for sommer og sol. har alltid hatt litt ekstra på magen, og er ikke glad i å gå i bikini når andre ser meg. er nå gravid og magen blir jo større og større. når jeg går rister det liksom på sidene... blir gal! har jo lyst å vise frem bebis-magen men flesket tar bort glamouren over det. går likevel i bikini og gir litt f**n. andre enn meg???
mams-til3 Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 JAAAAAAAA!!!!!er det sommer så er det sommer....nyt tiden som gravid!går så altfor fort:)
Mi niño Alexander ♡ Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 ÅÅÅ det vil jeg oxo :'( mennnn har alt for mye strekkmerker fra 1 graviditet og masse flekker (piggmenter) undeŧr brystene og i ansiktet. Anbefalt av lege ikke sol fordi flekkene blir der :S
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 signerer denne JAAAA! uff, føler meg småfeit rett og slett....:/ tenkte ut å kjøpe en fin bikini, hjelper jo litt..hehe..
2gullklumper Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 jepp! Dette er skikkelig en irritasjons faktor! Men magen kommer nok fort, og da er alt bare kos!
white lady Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Kjøp en badedrakt da vel! Sola må nytes så lenge den er her!
mams-til3 Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 folk som ser deg nå å synst du er feit får snart eller vet at du er gravid å da er det naturlig..jeg tenker ikke så mye over det,selv om jeg ikke helt føler meg vel:) jeg går liksom ikke på butikken i bikini da,hehe.......
Luna** Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 sole seg i badedrakt når en ikke soler seg på stranda???
Ninaw Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Huff, ja:-( Mitt problemer er heller lårene enn magen, gnisser sammen når jeg går..... Og i går når det var årets første strandtur fant jeg VELDIG ut at bikinien min (spes toppen) var altfor liten!!! Måtte gå med BH!!! Så i dag blir det shopping etter ny bikini. Men sommeren skal nytes uansett størrelse og flesk:-) God sommer
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Kom hit opp dere. Vi har 7 grader og småregn i dag. Det er nok lenge til jeg kan trekke i noen bikini. Jeg er nok litt missunnelig på dere som har det varmt og godt, foretrekker sol foran regn og kulde. Jeg har ennå ikke vært ute med bare t-skjorte og shorts på. Det blir ikke sommer her før etter st-hans. Kos dere i varmen, og spis tre tonn med is for meg.
Tpop Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Føler meg ikke så vedig fresh jeg heller, og ikke finner jeg meg bikini som passer ordentlig. Legen sa jeg ikke fikk oppholde meg i solen heller da, pga bl.tr, men må jo gå med bikini i denne varmen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå