MomInUSA Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Sist uke var jenta i seteleie - saa snudde hun seg et par dager etterpaa - naa er jenta i tverrleie og det er forferdelig som hun romsterer der inne. Tror ikke hun kommer til aa legge seg til ro i en stilling i det hele tatt jeg...... er i uke 35 naa. I dag morges kunne jeg kjenne hun beveget seg rundt - kjenner bevegelser paa begge sidene av livmoren samtidig - som om hun snurrer rundt der inne i en sirkel - helt sykt. Skulle jo ikke vaere saa mye plass der inne naa? UL forrige uke viste normal fostervann mendge og normal stoerrelse paa jenta. Hun dytter og romsterer noe forferdelig der inne - har hun problemer med aa finne en god sovestilling eller? Flere som har babyer som bare ikke vil legge seg til ro i noen stilling i det hele tatt? Noen som opplever det samme?
*Milla74* Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Oh, jess! Her er det en liten turbo knott ombord!!!! Det er mitt andre svangerskap, så jeg kan sammenligne med førstemann. Det romsterer og sparker så det er slitsomt. Før Knotten omsider la seg riktig vei og festa seg, kjente jeg at h*n gjorde salto der inne ofte. En helt absurd følelse! Jeg har termin i morgen, og det er fortsatt et himla spetakkel der inne, selv om en skulle tro at det er begrensa med plass der inne....;0)
MomInUSA Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Godt aa hoere at ogsaa uros-kraaker kan legge seg riktig vei og feste seg ihvertfall - har ikke hatt mye tro paa det for tiden. :-)
Nanna1976 Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Knerten her i gården har festet seg, men vanvittige bevegelser uansett. Noen ganger tror jeg nesten han er på vei ut av magen. Har ikke mulighet til å registrere spark etc., da hadde jeg ikke gjort annet. Er i uke 35 og det burde være trangt, men har ikke blitt mindre bevegelse av den grunn. Blir nok et aktivt barn:)
moklatt 9 dager til termin Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 jeg har samme problemet....lurer på om dette barnet i det hele tatt sover.Selv om jeg er i aktivitet regjerer h*n noe voldsomt inn der.Hele dagen..Våkner om natten og av at det sparker.Dette er min nr 4 ,men det er 7 år siden sist ,så jeg husker ikke helt hvordan det var.Husker bare at de har snudd døgnet og vært våken om natten og sovet om dagen etter at de er født.Trodde de hadde soveperioder og ble vugget i søvn når mor var i aktivitet,men ikke denne ungen nei...Blir nesten litt bekymret for at noe er galt eller er det helt normalt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå