Gå til innhold

Dårlig i varmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her enn meg som blir dårlige i den ekstreme varmen som vi opplever på østlandet nå?

Sitter for det meste inne fordi jeg syns det er helt uutholdelig å være ute i sola, men er jo 29-30 grader her inne uansett om vinduer og dører står på vidt gap!!

Prøver å få i meg masse veske, men matlysten er knapt tilsted. Så hver dag nå har jeg hodepine hele dagen og hele dagen :-(

Syns varmen er skikkelig plagsom også om nettene. Sover dårlig, selv med vifte på. Magen blir jo større for hver dag og kjennes ut som hele meg er en bakerovn!!!

 

Er 20+3 og fått bra mage allerede.

 

Kanskje noen som har tips for å lette plagene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...