Mor til en stor og en liten Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er det flere her enn meg som blir dårlige i den ekstreme varmen som vi opplever på østlandet nå? Sitter for det meste inne fordi jeg syns det er helt uutholdelig å være ute i sola, men er jo 29-30 grader her inne uansett om vinduer og dører står på vidt gap!! Prøver å få i meg masse veske, men matlysten er knapt tilsted. Så hver dag nå har jeg hodepine hele dagen og hele dagen :-( Syns varmen er skikkelig plagsom også om nettene. Sover dårlig, selv med vifte på. Magen blir jo større for hver dag og kjennes ut som hele meg er en bakerovn!!! Er 20+3 og fått bra mage allerede. Kanskje noen som har tips for å lette plagene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå