Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg våknet i natt med skikkelig magevondt.

Trodde først det var luft men etter noen timer så skjønte jeg jo at det ikke kunne være det.

Nå har jeg gått hele dagen med vondt i magen. Det er verst dersom jeg er nær det eller klemmer der. Det sitter liksom nede på høyre side på magen fra omtrent navelhøyde og ned til hoftebeinet. Skikkelig vonde tak innimellom, men stort sett bare vedvarende murring.

Noen som vet hva det kan være?

Sitter forøvrig der blindtarmen sitter, og kjennes litt ut som når man har blindtarmbetennelse, men jeg har jo fjernet den tidligere så det kan det ikke være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat det problemet.Tok blindtarmen også,så dette kan det ikke være.

Det føles ut som om at jeg har krampe i magen.Hadde skikkelig vondt i mårres.

Skrevet

Jeg hadde det for ca. en uke siden, men det gikk over etter noen timer.

Jeg hadde det også en del i begynnelsen av graviditeten...

Skrevet

graviditet utenfor livmoren? Kan virke som blindtarmen av og til. Jeg hadde det, og de trodde først det var blindtarmen

Skrevet

Nei nei nei Meesah, ikke si sånn a!

*skremt*

Hmmm, merkelig at det var flere med samme vondtene da, kanskje det er "DiBsommersyken" som går:p Hihi...

Satser heller på at Kozy har rett, I´m fat againg;)

Går det ikke over må jeg hutte meg en tur på legevakten, du skremte meg skikkelig nå Meesah:(

Skrevet

Ikke bli skremt! Jeg hadde utrolig mye vondt i begynnelsen, det stakk i høyre side (kjentes ut som noen klemte eggstokkene mine). Det var megavondt! I tillegg så begynte jeg å blø, tom friskt blod. Jeg trodde det var noe skikkelig galt...

Men det var ingenting galt- Nikolai er jo tilnærmet normal;)

Skrevet

Hehe, tilnærmet du liksom;)

Søteste gutten i gata!

(dere har gater oppi på bondelandet der?! *erteerte*)

Jeg hadde ikke noe vondt med Embla, men blødde nok til at jeg ble permittert for jobben i februar liksom...

Nei, legen skal få sjekke om det ikke går over til i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...