virrevirrehodet Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Blir permisjonen forlenget noen uker hvis ferien faller inni permisjonstiden? Hvordan er reglene for dette? Er lærer da, så får vel ikke de to mnd i tillegg..men hvor mange uker i tilfelle hvis det er slik at man får forlenget pga ferie? Med termin i mars/april så blir jo ferien i permen..
virrevirrehodet Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2007 Er vel noen som veit dette eller?
pinglo Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Hei på du. Jeg fikk beskjed fra trygdekontoret at permisjonen ble forlenget 1 uke,hvis jeg tok ut en uke feri.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Vi har 5 uker ferie i løpet av et år vi også, og den kan du ta ut etter at permisjonstiden din er gått ut. Jeg har permisjon nå, og tar vel ut mine uker etter at permisjonstiden min er over.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har hvertfall tatt meg to uker ferie for å forlenge permisjonen med 2 uker... da snakket jeg med arb.giver som skreiv en bekreftelse til nav om at jeg skulle ha ferie fra en dato til en annen lissom... men det gjorde jeg før permisjonen begynte da... Vet ikke hvordan det er ellers.. du får ringe nav i morra å høre, men har ikke du fått brev hvor lenge permisjonen varer..?
urigeller Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Dette er ulempen med å være lærer, skjønner du... For lærere har ikke to mnd sommerferie, en uke høstferie, en uke vinterferie, osv... Vi har 4 uker og 1 dag ferie (avtalefestet), så det er det du kan forlenge permisjonen med. Ikke mer, ikke mindre!
virrevirrehodet Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2007 Takk for svar! Da veit jeg det hvertfall. Skal ikke klage på at det ikke er mer..er så mange som er misunnelige på oss i forhold til ferie fra før;) hehe.. Men greit å vite hvordan reglene er. Har ikke perm før til våren;) Men da kan jeg beregne at det er 4 uker lenger enn de ukene man har permisjon! Takk, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå