Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når har dere begynt å kjenne liv?!jeg er 15 uker på vei nå.engster meg veldig for at jeg som fleregangsfødende ikke kjenner noe enda.noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt på uke 16 og kjenner heller ikke noe liv..

var hos jm 29 mai og fikk se en sprellende baby :)

jeg har en gutt på 14 mnd fra før, og han var super rolig hele tiden!

tror ikke vi skal engste oss for mye selv om vi er over 15 uker, noen kjenner spark tidligere andre sent..

når skal du til jm/lege da?

når har du termin?

Skrevet

terminen min er 4.des.skal på UL i slutten på juni.var hos legen for litt over 1uke siden å fikk da høre hjertelyden.roet meg veldig da,men føler forsatt at jeg burde kjenne liv.er godt å se det er andre som heller ikke kjenner noe:) når har du term da!?

Skrevet

Jeg fikk høre hjertelyden da jeg var 7+3 :)

har foreløpig termin 29. nov...men jeg selv trodde jeg hadde 3 des..

så vi får se hva jm siden den 25..

da jeg gikk med Sander så var jeg stadig å fikk ul pga jeg kjente lite liv!

men da jeg satt med reima rundt magen så var det aktivitet bare jeg ikke kjente det selv :(

som jeg skrev tidliger så er det noen som er heldig som kjenner liv tidlig og noen må vente noen uker ekstra som oss :(

Skrevet

ja,det er nåk helt sikkert normalt..men leser meg redd på desse sidene.leser at noen kjenner liv allerede i uke 12!!!!kan jo bli redd av mindre:)

tusen takk for gode svar!!!akkurat det jeg trengte:)

håper du hopper over til desember klubben da:):)

Skrevet

Jeg venter nr. 2 og var 16+3 da jeg kjente de første, svake sparkene. Var mest som små, sprellende fisk i begynnelsen, men etter litt over en uke kjente jeg sparkene godt :-)

Skrevet

BRA,BRA!!!!jeg blir så glad når det er andre også!!!:)

Skrevet

Jeg er medlem av des klubben nå...men gidder ikke å forandre på det før jeg har vært hos jm..

uansett så blir det et nov barn siden jeg skal ha planlagt ks denne gangen...

Ja man kan bli redd av å lese forskjellige innlegg her om alle MA/SA men de hopper jeg bare over orker ikke å lese og bli redd etterpå..

tenk om det skjer meg liksom..

men når vi er 15 uker på vei så er vi nok på trygg grunn !

de fleste MA/SA skjer jo før uke 12 som regel..

Skrevet

ja,sant nåk...men jeg føler at jeg har ingen garanti selv om...jeg er så nyskjerrig også,at jeg bare MÅÅÅÅ lese...doktoren min anbefalte at jeg hoppet på pcen,hehe...det går nåk bra med oss alle...blir et forferdelig langt sv.skap om en skal gå å tenke seg redd hele tiden!

Skrevet

jeg er tredjgangs og kjenner skuffende lite liv, er i min 19 uke nå. Men var på ulyd igår og babyen sprella rundt:)!!

Skrevet

hmmmm....kan ver jeg må vente mange uker da forstsår jeg:):):)

Skrevet

jeg er og tredjegangs..kjente ikke liv før i uke 19-20 med noen av mine jeg,så det tror jeg dere kan ta helt med ro..jordmora som tok ul og sa at det er mer vanlig at man ikke kjenner så tidlig som femtende uke,enn at man faktisk gjør det.er ikke slik at flergangs nødvendigvis kjenner/kan oppdage bevegelser tidligere enn førstegags..forskjellen er bare at vi veit HVA vi ska kjenne etter,og har en sjans til å kjenne det igjen tidligere;o)

må legge til at når sparka og det først kom,da kom det for alvor,nesten ikke fred å få her;o) er i min 23. uke forresten

Skrevet

Jeg kjente også liv sent, i uke 21 tror jeg det var. Er annengangsfødende. Helt normalt:)

Skrevet

Jeg kjente fra uke 14 - 15 denne gangen, men forrige gang kjente jeg ikke før i uke 22 eller noe sånt. Har jo mye med hvordan fosteret og morkaka ligger. Forrige gang kjente jeg veldig lite hele veien egentlig fordi morkaka lå i forkant - denne gangen kjenner jeg mye - for nå ligger morkaka i bakkant.

Prøv og slappe av - det er jo normalt å ikke kjenne noe før ganske mye senere.

Skrevet

Nr 3 her, kjente ikke noe før ca 19 uker på vei:)

Skrevet

tuuuuusen takk for beroligende svar!!! virker som jeg er mer normal enn unormal:):):)good:):):)

Skrevet

Jeg er i uke 17 og har ennå ikke kjent liv, får bare vente å se - ikke noe å gjøre med det... venter 3 barnet, har termin i nov.

Skrevet

kjente liv fra uke 13/14

men er jo veldig individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...