Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er 24uker+3dager på vei. Når jeg har vært til jordmor 2 siste gangene har hun kommentert "hvile pulsen min" den har lagt på 110-120 =/ og dette synes hun jo selvfølgelig er litt drøyt når en vanlig hvile puls ligger mellom 60-80 slag i minuttet. Noen som vet hva det kan komme av? (er ikke stoffskiftet for jeg har lavt stoffskifte)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 hei. jeg har det, på de siste kontrollene har den variert fra 100-115 noe som er høy ja. Føler av og til at jeg må ta meg noen dype åndedrag, nesten som jeg ikke får puste. Opplever du det slik? og jeg har også perioder med hjertebank. Vet ikke om dette har noe med svangerskapet å gjøre, og om det vil forsvinne etter fødsel, men JM kunne ikke svare meg på noe av dette BT var normalt. 102/66. leste på nettet at det kunne være forhøyet soffskifte, men aner ikke.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 hvis det ikke er stoff skifte, leste en plass at det kunne ha noe med hjerte å gjøre. (skal sjekke nå=) så får du lese selv. (link)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=369654
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Heisann =) Nei har egentlig ikke hatt noen plager med hvilepulsen sånn ellers. Hvis ikke jordmor har sagt at hvilepulsen er høy så har jeg heller ikke merket det selv. Har også fint blodtrykk på 115/60-120/70. Er vell ikke så veeeeldig alvorlig med høy hvilepuls for da har hun vell tatt det mer opp enn og bare nevne det. Hun nevnte noe til meg at i og me at pulsen var så høy kunne det være tungt og gå i bakker osv, og det er det =/ det er et eneste ork og bare gå opp en liten bakke topp..pjuh. Skal ta opp dette med legen når jeg skal dit om 3uker =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 glemte å spørre om du er langt på vei:=) ? Jeg er snart i uke 25 og skal også til legen om 3 uker. Legene ser jo ting i en større sammenheng enn kanskje en JM gjør på dette området. Og JAAA det er tungt å gå opp bakker for tiden, *phu*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå