jannefødeklar Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Noen plasser står det at man ikke skal sole seg,pga babyen blir overopphetet. Andre plasser står det at det er helt iorden. Hva stemmer?
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 sol deg du, og kos deg i varmen. du merker jo selv når det blir for varmt.. eventuelt kan du gå inn å kjøle deg ned innimellom..
stinky og poopy Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 bare husk å drikke mye væske, det er viktig, og smør magen godt, ellers må du bare følge med din egen form - eg solte meg igår f.eks. men klarte bare en time før eg måtte gi meg, det ble for varmt kos deg masse i dette flotte sommerværet!!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 husk å drikk MASSE vann og sett i deg i skyggen innimellom.... jeg satt litt for lenge i sola idag og fikk solstikk.. det var ikke noe morro..man blir helt slått ut, kvalm, fryser, svimmel..alt på en gang... jeg kasta også opp.... så vær forsiktig. men hvis du sitter i skyggen litt og drikker vann så går det greit.. da er det bare å sole og kose seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå