Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 noen som har tvilling eller søsken vogn her ?? Vi får en Ny baby i august, da er jenta vår bare 1 år. Så vi trenger jo en tvillingvogn da.-.. Problemet er at bilen vår er så sinnsykt liten baki ( har volvo v50 stasjonsvogn) hvilken av disse vognene er minst da ?? HJELP!!!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 snuppa her er 19mnd og jeg på OVERTID!!! (( har gått til innkjøpe av en GT Safari tvillingvogn... den er lett, liten og super lett å trille... ;o) den tar forholsvis liten plass også!!! ) og du; Gratulere så mye!!! )
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 takker og bukker.. da får jeg dra å se om jeg finner en sånn i morgen Overtid er IKKE morsomt.. Heldigvis slipper jeg det denne gangen ( har fått invilget keisersnitt.. he he ) Gikk nesten 14 dager over sist.. BLÆÆÆ Føler med deg i varmen
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 bare hyggelig! og takk... ) baby shop har disse vognene... ;o) lykke til med valget! )
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 babyshop here I come
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå