Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 kjæresten min er en bedre husmor enn meg, han vasker og rydder så snart det trengs, tar oppvasken og pynter i hjemmet. så sier han til meg at jeg gjør alt for lite i huset og han skulle ønske jeg kunne hjelpe til mer. det forstår jeg godt, men ærlig talt, er det virkelig nødvendig å vaske leiligheta tre ganger i uka???
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, helt enig med deg! JEg er også den mer "late" i forholdet, mener at det skal da se ut som at det bor noen her, skal ikke måtte være strøkent til enhver tid.. Jeg synes jeg gjør mye jeg, men det blir jo ingenting når vi har slike støvfikserte kjærester:) Enig med deg der altså, hehe, sleng litt grønnsåpevann på gulvet eller noe før ha nkommer hjem, så tror han at du virkelig har stått på Haha, det gjorde jeg her en dag, ville imponere, men fikk dårlig tid, så jeg støvsugde gulvet, også blandet jeg sterkt grønnsåpevann, vasket med ei fille her og der og passet på at det luktet skikkelig rent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå