Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg som er totalt avhengig av mat, har nu begynt på sykehusdietten... Så idag har det gått i suppe, melon og nektarin(?)... Det er jo ikke mat!! Gleder meg til dag 4 eller 5, husker ikke helt, da jeg kan spise biff!! Holdt på å dø da resten av familien ordnet seg burgere til middag... Hehe.. Send meg støtte og inspirasjoooon!!!
*Rutletutt* Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Uff...kjenner meg igjen, ja....jeg holdt i tre dager på den suppekuren før jeg ga f.....! Orket ikke det der....men lykke til;o)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Daaaakar.... :-( Du får vel bare spise mer suppe da?
Rusketuska Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Uff, stakkars deg ;( Prøvde den sykehusdietten jeg og, men det gikk galt til slutt...( Jeg gikk heller til legen jeg da, som sendte meg til en "kostholdekspert", for å endre på litt gamle, dårlige rutiner, og spise masse deilig mat ;0))) Uten å være sulten Men, sorry )) hihi... inspiasjon var det du trengte! ) ....... Kjøtt er bra, vet du det ) Det kan du spise masse av!!! Bare med en haug grønnsaker/salat ved siden av, istedet for poter, ris, brød, pasta o.l... Hun sa og ( leste et innlegg tidligere der du ville savne pepsi max) , denne kostholdseksperten sa til meg at jeg kan drikke så mye Pepsi Max jeg vil, uten å få dårlig samvittighet ;0))) Bare viktig å drikke masse vann!!!! Før og etter mat, og gjennom hele dagen ( spesielt før mat!) Men, nå skal jeg ikke ødelegge "opplegget" ditt da Vet bare hvor vanskelig det er, da jeg har prøvd den "sykehusdietten" selv. Til slutt tenker man ikke på annet enn mat...((
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Hohohoho!!! Jeg skal grille biff etterpå
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Du er ganske slem, Haldenjenta.. *Klask på lanken*
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 Halden; Din dritt! Jeg skal gjøre dette skikkelig, og da skal jeg holde ut! *stappe trynet med meloner og vann* =P
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Rotter dere dere sammen mot meg IGJEN?? :`(
jordbær mathilda Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er på dag 5... har spist biff i dag!!! Har gått ned 4 kg. og er veldig fornøyd. Men jeg kommer til og bryte i morgen, skal til Oslo på revy og middag. Kommer ikke til og klare meg da!!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2007 Åhhh, den biffen kan jeg tenke meg smakte godt!! *sikle* ;o)
haater husarbeid Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 daaakars deg daaa!! Føler med deg; du får rett og slett fokusere på målet ditt. Finn et bilde der du ser slik ut som du vil bli og heng det på kjøleskapet eller omvent; et bilde der du virkelig synes du ser feit og ekkel ut da tenker du deg om to ganger før du åpner kjøleskapet vettu. Lykke til og stå på!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2007 Takk for tips! Det skal jeg gjøre med en gang! =)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Rotter og rotter, fru Blom... ;-) Du oppfører deg jo ikke så veldig fint akkurat. Skjønner godt at Silja vil dumpe deg ;-))
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 stå på!!! dette klarer du!!! )
mammaen til G & A Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 Saa flink du er!!! Jeg maa begynne paa en slankekur om noen uker, maa bare faa flytting ut av bildet foerst. Kan ikke si jeg gleder meg=) Klemmer fra
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. juni 2007 Takk for støtte ;o) SKAL greie å holde ut!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå