Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er 32+3 og sitter her å koser meg på nettet... plutselig fikk jeg en følelse som jeg ikke har hatt på maaaange mnd... nemmelig sånn mensvondt.. sitter i hele magen og i ryggen.. Er kanskje bare en reaksjon etter middagen eller noe,men det er svært lite behagelig ihvertfall.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 jeg har også hatt det. men etter en stund begynte det å komme i tak på meg. var på føden for sjekk. men ingen tegn til modning eller åpning. slo helelr ikke ut på ctg
litakine og Theodor Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 ble innlagt med det på tirsdag, hadde ingen åpning eller modning, men siden jeg hadde kraftige kynnere i tillegg så fikk jeg riehemmende... Men hadde det her i ett døgn før jeg ble sendt på føden for sikkerhetsskyld.... Men det trenger vel ikke å bety så mye, men du kan jo ringe føden å høre hva dem sier. Kanskje får du bare beskjed om å ta det med ro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå