Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 - Kan vi ikke bare kalle barna våre #1,#2 osv da ? Det blir mye enklere, og så slipper barna å bli mobbet for våre rare påfunn...
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Nei, for tenk hvor mye nr 69 vil bli mobbet da, for ikke å snakke om 167, 761 og 671...! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Ungene mine har bare tatoverte strekkoder, for jeg er så redd for at de skal bli mobba.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 - Hva med Hildegunn Tårnfrid !? Originalt,uvanlig og absolutt trendsettende !!
doffine Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Da håper jeg virkelig ikke du får en trassig treer:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå