Gå til innhold

Mange som er sykemeldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du sykemeldt? Hvor mange % og hvorfor?

Tenkte jeg skulle se om vi er mange...

Jeg er i uke 32, sykemeldt fom i dag , 50% til jeg slutter å jobbe (3 uker før termin), pga hovne ben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 32, og er sykemeldt 100%. Har vært det lenge nå...

Skrevet

Er 100 % sykemeldt og har vært det siden uke 10 pga høyt blodtrykk.

Skrevet

Er forresten i uke 33 nå...

Skrevet

Har vært sm hele svangerskapet:o( Først 100% fra uke 5 til 15 pga ekstrem kvalme + blødninger, deretter 60% pga bekkenløsning og kvalme, så 80% pga bl og den siste uken og frem til permisjonen starter den 5. juli er jeg 100% sm pga bl og kvalme....deilig å ikke tenke på jobben nå ja:o)

Skrevet

Har vært SM de siste mnd, men gikk ut i permisjon fra i dag :)

Skrevet

Har vært 40%sm i en mnd deretter 100% pga av dårlig tilrettelegging på jobben. Ble slitsomt med alle småbarna:)

Er i uke 37 nå og jobbet fram til uke 32 eller noe sånt..

Skrevet

Jeg har vært mer eller mindre sykemeldt hele svangerskpet, første kvalme og deretter astma og allergi og nå mest fordi jeg begynner å få vondt i ryggen og blir sliten av jobben.

Jobber 40% ut juni. da er det stopp tror jeg...

Skrevet

har vært 100% sykemeldt siden 2. februar. er nå i uke 32 og blir antageligvis sykemeldt frem til fødsel. grunnen er sterk bl.

Skrevet

Sykemeldt 50%, og vært en stund pga stress,høyt blodtrykk,angstanfall osv. Legen ville ha meg sykemeldt 100% resten av svangerskapet,men ville ikke jeg. Orker ikke sitte hjemme og vente på at tiden skal gå! Heldigvis har jobben begynt å tilrettelegge for meg en del, så går litt bedre. Har mulighet til å ringe å få 100% hvis jeg skulle trenge det, og det er ganske betryggende.

Skrevet

Er 34+6 i dag, har vært sm 100% siden februar pga bl.. begynner virkelig å bli lei nå

Skrevet

Jeg er i uke 34 og er 100% sykmeldt pga kraftig bekkenløsning.

ble sykmeldt for 3 uker siden.

Skrevet

100% siden uke 24 pga tidlig fødsel sist. Risikosvangerskap og bl.

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har vært 100% sykemeldt lenge pga bekkenløsning. Er sykemeldt frem til jeg går ut i permisjon om 2 uker..

Skrevet

100% sykemeldt pga bekkenløsning siden uke 27. Er sykemeldt til en uke før permisjonen av en eller annen grunn...

Var 50% sykemeldt i noen uker tidlig i svangerskapet pga ekstrem trøtthet.

Skrevet

Først 50 prosent sykemeldt 2 og 3 måned på grunn av kvalme og tretthet. Så 40 prosent sykemeldt på grunn av tretthet, kvelds/nattarbeid og stress. Fra neste uke (29) er jeg oppe i 60 prosent på grunn av tretthet, stress, kvelds/nattarbeid, vondt i ryggen og dårlig tilrettelegging hos arbeidsgiver.

Skrevet

Jeg ble sykemeldt 31. mai for en periode på 14 dager, men må nok sykemeldes frem til permisjonen som begynner den 5 juli. Er i uke 34. Har så ille kynnere, at jeg får kynnere bare jeg reiser meg fra doskåla feks. Samme hva jeg gjør får jeg kynnere, og begynner mildt sagt å bli drit lei av det!! Dessuten vokser ungen min tregt, så må kontrolleres på Ullevål hver uke for å sjekke veksten. Det er heller ikke noe særlig gøy.

Men er vel neppe den eneste som har det sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...