♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er du sykemeldt? Hvor mange % og hvorfor? Tenkte jeg skulle se om vi er mange... Jeg er i uke 32, sykemeldt fom i dag , 50% til jeg slutter å jobbe (3 uker før termin), pga hovne ben.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er i uke 32, og er sykemeldt 100%. Har vært det lenge nå...
SOMMER :) Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Er 100 % sykemeldt og har vært det siden uke 10 pga høyt blodtrykk.
*RutIetutt* Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Har vært sm hele svangerskapet:o( Først 100% fra uke 5 til 15 pga ekstrem kvalme + blødninger, deretter 60% pga bekkenløsning og kvalme, så 80% pga bl og den siste uken og frem til permisjonen starter den 5. juli er jeg 100% sm pga bl og kvalme....deilig å ikke tenke på jobben nå ja:o)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Har vært SM de siste mnd, men gikk ut i permisjon fra i dag
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Har vært 40%sm i en mnd deretter 100% pga av dårlig tilrettelegging på jobben. Ble slitsomt med alle småbarna:) Er i uke 37 nå og jobbet fram til uke 32 eller noe sånt..
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har vært mer eller mindre sykemeldt hele svangerskpet, første kvalme og deretter astma og allergi og nå mest fordi jeg begynner å få vondt i ryggen og blir sliten av jobben. Jobber 40% ut juni. da er det stopp tror jeg...
HegeR.B Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 har vært 100% sykemeldt siden 2. februar. er nå i uke 32 og blir antageligvis sykemeldt frem til fødsel. grunnen er sterk bl.
M&MH Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Sykemeldt 50%, og vært en stund pga stress,høyt blodtrykk,angstanfall osv. Legen ville ha meg sykemeldt 100% resten av svangerskapet,men ville ikke jeg. Orker ikke sitte hjemme og vente på at tiden skal gå! Heldigvis har jobben begynt å tilrettelegge for meg en del, så går litt bedre. Har mulighet til å ringe å få 100% hvis jeg skulle trenge det, og det er ganske betryggende.
mybabyboy Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Er 34+6 i dag, har vært sm 100% siden februar pga bl.. begynner virkelig å bli lei nå
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er i uke 34 og er 100% sykmeldt pga kraftig bekkenløsning. ble sykmeldt for 3 uker siden.
spurvemamma Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 100% siden uke 24 pga tidlig fødsel sist. Risikosvangerskap og bl.
Gull nr.5 Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er i uke 35 og har vært 100% sykemeldt lenge pga bekkenløsning. Er sykemeldt frem til jeg går ut i permisjon om 2 uker..
kaur *har født!* Skrevet 9. juni 2007 #15 Skrevet 9. juni 2007 100% sykemeldt pga bekkenløsning siden uke 27. Er sykemeldt til en uke før permisjonen av en eller annen grunn... Var 50% sykemeldt i noen uker tidlig i svangerskapet pga ekstrem trøtthet.
SusyQ Skrevet 9. juni 2007 #16 Skrevet 9. juni 2007 Først 50 prosent sykemeldt 2 og 3 måned på grunn av kvalme og tretthet. Så 40 prosent sykemeldt på grunn av tretthet, kvelds/nattarbeid og stress. Fra neste uke (29) er jeg oppe i 60 prosent på grunn av tretthet, stress, kvelds/nattarbeid, vondt i ryggen og dårlig tilrettelegging hos arbeidsgiver.
Yuna Skrevet 9. juni 2007 #17 Skrevet 9. juni 2007 Jeg ble sykemeldt 31. mai for en periode på 14 dager, men må nok sykemeldes frem til permisjonen som begynner den 5 juli. Er i uke 34. Har så ille kynnere, at jeg får kynnere bare jeg reiser meg fra doskåla feks. Samme hva jeg gjør får jeg kynnere, og begynner mildt sagt å bli drit lei av det!! Dessuten vokser ungen min tregt, så må kontrolleres på Ullevål hver uke for å sjekke veksten. Det er heller ikke noe særlig gøy. Men er vel neppe den eneste som har det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå