Mamman til Tiril Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Har vert trett i dag og etter litt fikk jeg somla meg til å gjøre litt her i huset... ikke noe tungt, bare rydding og henge opp og legge sammen klær.. Når jeg skulle hente Jenta i barnehagen fikk jeg sånn nedpress igjen.. Og nå har jeg hatt sånn maserier i 2 timer. Det strammer seg og jeg får mensmurring i ryggen og baken på en måte og det presser på bak.. Kjenner jeg begynner å bli ganske nervøs her jeg sitter... Hva mener dere..
Mamman til Tiril Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2007 Glemte å si det der 2 uker til termin.. Fikk Tiril 1 uke før..
Mamman til Tiril Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Nettopp snakka med JM og hun sa at jeg måtte ringe igjen om 2 timer ca for å høre om det var likt eller avtatt eller... Jeg har noen stramminger titt og ofte... men er liksom ikke så kjempevonde hver gang.. Men presser på her og der under.. Så hun ville sjekke meg om det ble noe mer av det... Sitter her nå og er ganske smånervøs egentlig... Bare håper det ikke er lureri og jeg må gå sånn i noen uker nå... Slitsomt.. Var ikke sånn sist... men så er det ikke mye som har vert det heller ..
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Aner ikke, men det blir spennende å høre hva som skjer :-) Lykke til!
LoveInMyTummy Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har også hatt maserier i natt, og så begynte det igjen kl 14.30 i dag. Opphold på en time, før det begynte igjen. Nå har jeg nedpress i tillegg. Har ikke tatt tiden, for det er så uregelmessig. Kjipt at man kan gå som i flere uker før fødselen. Jeg har igjen 2 uker til ul-termin...
Mamman til Tiril Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 Min UL termin er 22 juni Ja, tror det har roa seg her nå... Lurer på om det kjennes mer andre gangen jeg... for hadde lite av dette første gangen. Men så lenge det murra sånn i ryggen under så måtte jeg bare ringe å høre.. Nedpress har jeg hatt en stund ja. Nå er det sånn at når jeg er oppe og går så kjennes det ut som jeg må på do hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå