lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 gjøre på ikveld? skal få mini å sovne, virker som en umulig oppgave da.. han bare ligg å sutre.. å vaske ferdi hus, å pakke til imårra.. puh!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Slappe av.. :-) Snuskerusken dro til mormoren i stad og er der til imorgen. Vanligvis går kveldene i ett med legging av unger, klesvask oppvask rydding osv osv. men nå får vi liksom gjort unna det styret nå, så i kveld skal vi grille og slappe av og evt. se en film om sambo får bestemme (noe jeg syntes er helt tullete å sitte inne å se film i dette været.. Særlig nå mot kvelden når tempraturen blir til å leve med også :-)
lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 hehe.. her er det overskya, regn å 9 grader... huff... no klekkes ut en masse mygg.. blæææ..!!!
haater husarbeid Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 1. løpe opp og ned trappa siden mini er syk og skriker hvert 10. minutt. Kjekt med litt trim. 2. scrappe litt og prøve å slappe av siden jeg er hjemme alene i kveld. 3. sitte litt på dataen.
lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 huff, det hørtes ikke bra ut.. du må skaffe deg et sånnt trappeløst hus som eg har sia du skal sitte pittelitt på datan, så skal eg plinge på deg på msn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå