Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Ja fire-fem navn er myyyyyyyyyye bedre. Lissom. Særlig navn som høres veldig amerikanske ut kombinert med et par-tre helnorske etternavn. Lekkert. Lissom.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 "Det enkle er ofte det beste" Jeg har selv dobbeltnavn og det har samboeren min også. Men de har aldri blitt brukt. Derfor går vi for enkelt. Enkelt og greit!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor gi barnet mange navn hvis de ikke skal bli brukt til daglig? Gir bare barnet mer jobb....
Cipra har 2 jenter Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Dobbeltnavn er da unødvendig hvis man ikke har planer om å bruke begge navnene på ungen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Ja.. virker jo bare teit når folk sier :" ungen skal hete Jessica Theodora, men vi skal kun bruke det ene..." Hva er vitsen da?? Grelt eksempel på navn da men...
Mina™ Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Vi har valgt å gi gutten vår to navn, men skal kun bruke det ene. Mellom navnet er slektsnavn til faren min som går langt bak i tid. Derfor er det blitt en tradisjon. Har valgt det selv siden gutten bare får faren sitt etternavn.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Vi skal minst har 5 veldig skjeldene og pesielle navn som ingen klarer å skrive ordentlig!!! SSÅÅÅ kult og spesielt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå