Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Vel så sitter jeg i ensomhet med min gravide mage da hete tanker så smått flammer opp i hodet... I det sekundet jeg våger tenke tanken på kanskje gjøre noe med mine ensomme hete tanker KNEKKER den forbanna stolen under meg som for å si : NO WAYYY om du skal få deg noe som helst what so ever!!! Men neida jeg gir ikke opp så fort for etter få sekunder flammer disse tankene opp igjen, hvorpå jeg tenker javel jeg er gravid og singel men faen jeg får da lov å ha det litt godt for det jeg å!! Fornøyd med å konstantert dette og ett skritt nærmere utløp for hete tanker titter jeg mot gulvet og ser deg største edderkoppen EVER komme løpende mot meg i vill fart.. greit at jeg satt å ønska meg en høy mørk mann med muskler og namm namm dær jeg satt med denne tok kaka!!! Etter min ville løpetur etter mister big dark and scary som føltes som største kalddusjen ever på hete tanker måtte jeg rett og slett melde pass for alt av de tidligere hete tanker var forsvunnet i ett anfall av kvalme ... Og edderkoppen er forresten DØD!!!!!!nå...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå