Gå til innhold

Endelig kjenner jeg bebisen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17+3 idag, og jeg har kjent den nokså mye fra siden igår. Det er bare så herlig, og jeg får et super smil hver gang jeg kjenner et bittelite (for det er jo ikke så kraftig enda) dult :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også i uke 17, og har og begynt å kjenne barnet mitt:) det erså herlig;) gleder meg til kjæresten får¨kjenne, han rekker aldri frem:P

Skrevet

Her også har jeg begynt å kjenne babyen mer regelmessig. Er ca 18 uker på vei. Skikkelig god følelse:-)

Skrevet

hmm kjenner ikke en dritt jeg..er 19 uker sjedlig...................

Skrevet

kjenner ganske harde spark jeg nå,hehhe,så undrer meg på åssen d ska bli om en mnd eller to når de allerede er så sterke at jeg nesten tisser på meg om hun treffer blæra..er 22+1 i dag forresten

Skrevet

Nå ble jeg glad når jeg leste innleggene deres- leste nettopp om de som kjenner i uke 12 og 13, og ble litt bekymret med en gang siden jeg er 13+4 og ikke har kjent, men nå skal jeg salppe av i mange uker til :)))

Skrevet

jeg er også 22+1. . kjenner ikke en dritt!!

Skrevet

er jo så forskjellig fra person til person , når man kjenner den =) jeg kjente den i uke 15-16 , og har kjent den hver dag siden .. nå er jeg i uke 26, og barnefaren kan både kjenne den og se magen bevege seg, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...