Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Gutta mine er skikkelig slappe og slitne. sover hele tiden, sutrer hele tiden, vil ikke spise ordentlig. Bare brødskiver. tror jeg skal gi de det til kvelds, de griner når de får grøt...stakars..får ikke gjort noe med det heller. Varmen smyger seg inn overalt, og vi har ikke aircondition heller. Bare vanlige vifter. De står på hele tiden på soverommet dems da. Men det hjelper jo ikke så mye når det er steikende hett alle andre steder. Jeg liker varme og deilige sommere altså, men i år kunne jeg godt tenkt meg å ha det litt kjøligere...for guttas skyld
*Lissi* Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jepp!! Mini på 15 mnd. er helt slått ut. Er nesten for varmt i dag. Tror dessuten det er tenner på vei.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 mine også:-S så det gjør jo ikke akkurat saken bedre..åh...de skriker HELE tiden nesten..eneste gangene de er fornøyd er når de får sitte hos meg
Mamsen86 Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Uff ja! Snuppelura på 8 mnd er kjempe slapp, skikkelig grinete også! I natt måtte jeg skifte på senga hennes for den var helt gjennomvåt.. Har kjøpt meg en vifte i dag da, så denne natten skal nok bli noe bedre! Ikke vil' a ha noe særlig mat heller, og i går kastet hun opp når vi var på stranda! Uff.. Får så vondt av den lille tuppa! =(
Twig Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Ja, veldig slapp og smågrinete.. men det blir jo vi og som regel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå