Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerfar er ute å triller snuppa i finværet,og jeg har vært ute med ho i hele dag før han overtok.

Er jo så fantastisk nydelig ute nå,og nå leser jeg i div innlegg her at det er folk som sitter inne med barna,da blir jeg litt undrende jeg.

Sorry,det er ikke ment som kritikk på noen som helst måte!

Vi går litt tur,har parasoll over vogna så ho ikke får sol på seg (minast mulig i hvert fall) smører beina med solkrem (ja,fysj,hun er bare 4 mnd!)

og ser etter oftere at ho har det greit.

Ligger på lammeskinn, kortermet body og shorts/skjørt.

Men vi passer på å gå i skyggen der vi kan,og tar pauser i parker ol under trær.

Ho stor koser seg!

Kunne aldri i verden tenke meg å sitte inne nå!

Ammer også oftere for å opprettholde væskebalansen..

Ble litt langt dette,men jeg bare lurer på om ikke det blir like varmt og sitte hjemmme,og i tillegg kjedelig??

Som sagt,ikke ment som kritikk,og nei,jeg er alldeles ikke perfekt jeg heller..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det er dritt kjedelig å sitte inne her... men bekkenet mitt tillater ikke lange turer enda og Bitteliten er sur som en sitron når jeg legger han i vognen og ikke spiser han så må nok pent sitte her jeg :( er bare 15 dager enda han da men....

ikke alle som sitter inne frivillig med andre ord :)

kos dere på tur da i alle fall :) :)

Skrevet

Så er vel ikke alle babyer like, noen takler varmen bedre enn andre. Noen svetter bare gradestokken vipper over på plusssida, mens andre trives kjempe flott i varmen.

I tillegg så er vel klimaet ikke helt likt over hele norge. noen steder blir det drepende varmt, mens andre steder er det alltid litt mild bris.

Så om noen sier de holder seg inne med barna sine så er det kanskje ikke fordi de liker å kjede seg og ikke kunne tenke seg en tur ut. Da heller har de sikkert en god grunn;)

Er nok ikke alltid man bør "dømme" andre, selv om det ikke var ment som kritikk så var det jo noe trangsynt fra din side.

Selv triller jeg tur hver dag i det flotte været, men her jeg bor har vi alltid litt bris som blåser og det virker som om jr ikke misstrivs i varmen. Men forstår godt de som holder seg hjemme om deres små ikke trives ute i varmen. Hadde nok gjort det selv jeg om småen hadde misstrivs ute.

Skrevet

minien min takler ikke varmen.. han er sutrete, sover dårlig osv... så jeg har han inne, i vogna i bare bleia, foran ei vifte som blåser kaldt, og med et heklet teppe over åpningen, så han ikke får trekken. . allikevel er han varm.. kunne veldig gjerne tenkt å gå en tur med han, men jeg vil ikke utsette han for den varmen... ikke når han ikke er så glad i den... dessuten, så er det helt vindstille her jeg bor, så får ikke brisen helelr :(

synes virkelig synd på gutten min, han produserer jo så mye varme selv og :( varmt lite menneske.. han er bare 6 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...