Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Min vanligvis så rolige og laid back katt prøvde nærmest å gni seg tvers gjennom meg mens jeg satt og spiste en kjapp middag. Jeg kunne ikke fatte hva dyret ville, siden han som oftest driter en lang tynn grønn beng i maten vår. Da jeg skulle stå opp og kaste restene gikk det opp for meg hva det var: jeg satt jo og spiste makrell for fanker'n! Ikke rart dyret hold på å gå fra vettet! Nå sitter han lykkelig på altanen og spiser makrellrester. ;o)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hehe..mine vil ikke ete fisk de..ikke reker heller. Den ene katten min er så sær at han KUN spiser tørrfôr
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Skulle ønske min gadd å spise tørrfor. Vi har Eukanuba, en av de dyreste såkalt den beste og for kresne katter, men det er ikke godt nok for herren. Han vil bare ha våtfor eller ferske fileter.. At jeg gidder.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 det er det som er sjarmen. At de er litt sære. Viser at de faktisk tenker og resonnerer. Men våtfor:-S blir han ikke forferdelig dårlig i magen?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 I min barndom spiste katten brødskiver, middagsrester og kraftfor beregnet på storfe, + mus og annet den fanget utendørs selvfølgelig. Det var fantastisk fine katter den gangen også - og tørrfor spesielt beregnet på dem, det visste de ikke hva var. Synes denne greia med spesialfor til katter er nokså overdrevet, jeg. Men skjønner jo godt katten din, da, HI, som hadde lyst på fisk. :-)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Katten min MÅ ha spesialfôr, ellers blir han skikkelig syk. Hadde skikkelig runde på dyreklinikken for et års tid siden. Han var dritdårlig. Greia er at foret i butikken er bare drit, ikke nok fiber, mye vann og salt. Så det går helt galt for ham. Den andre katten min hadde null problemer.
suseduse Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Pusen min synes våres mat er så spennende at han spiser til og med stekt løk og agurk( tatt han på fersken på bordet en gang). Men yndlingen er bacon svor.. En gang vi var borte hadde vi en nesten hel pose på bordet(STOOOR pose) og den var vekk når vi kom hjem etter noen timer, og tomt for vann gitt!! Rare pusen min
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 *ler* Den katten må ha vært forferdelig dårlig etterpå! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå