Gå til innhold

Noen som kan anbefale en spådame for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står ovenfor et STORT valg i livet, og jeg er nå så desperat at jeg vil prøve å bli spådd. Kanskje det hjelper meg nærmere den rette løsningen.

Er det noen som har en anbefaling til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fulgt med på Kimby ( se spåsiden her) et par år, og hørt om alle som anbefaler henne...

I forrige uke tok jeg selv skrittet å bli spådd av henne, da jeg er i en utrolig vanskelig situasjon her for tiden..

Hun fikk kun fødselsdatoen våres, og jeg ville ikke fortelle så mye i mailen, da jeg var redd for at dette ville påvirke....

Men, da jeg fikk svar, spruta tårene ut her, hun fortalte om hvordan ting er her i huset ( var) ( uten å vite noen ting på forhånd) , og at hun kunne se dette er bare helt utrolig. Har ikke vært borti makan!!! Hun fortalte og om hva hun så fremover....

Det var noen dager her jeg ikke trudde helt på denne spådommen, men..... nå viser det seg at det stemmer på en prikk!!!!

Så vanskelig å forklare uten å gå innpå min livshistorie, men hun så rett og slett det meste, fikk helt sjokk jeg!!!

Er det virkelig mulig???

Ja, det er nok det.....

Så, jeg synes du burde prøve Kimby, hun er dyktig som bare det ;))

Skrevet

Kimby er veldig flink. Du må llikevel være litt kritisk, for "spådamer" kan også ta feil. Og spådommer forandrer seg hele tiden....alt etter valgene man tar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...