Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Noen som har masse babytøy til gutt di vill selge meg ?? *venter spendt på svar*
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 hei. Har ikke så mye babytøy,men en del i 74-80-86 blir kanskje for stort til at du vil kjøpe det ennå?=
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Har sendt deg pm.. Ser du bor i nabobyen :-) Når har du termin?
Me myself and I Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Du har spurt etter babytøy til gutt før du... Jeg svarte deg og laget en hel liste med alt tøyet jeg hadde og sendte deg på mail, fikk aldri noe svar tilbake. Jeg brukte masse tid på å lage listen og skrev litt om noen av klærene også.....
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 mailen min har kolapset et par ganger i det siste, kan vere derfor.. mener bestemt at jeg svarte di jeg fikk noe fra i allefall.. men beklager i allefall
Me myself and I Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 ok, men den er grei... har en del tøy! men har jo selvsagt ikke listen lenger:( jaja.. du får sikkert kjøpt av noen andre.
Me myself and I Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 vet du hva.. jeg fant mailen... hadde sendt en kopi til meg selv (smarte meg) hehe... Så hvis du er intressert enda, kan jeg sende den igjen... om du sender meg mailen din på PM
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2007 det var jo synd.. har kjøpt noe også da . Så er ikke så aktuelt med bodyer osv .. er mest på jakt etter søte sparkebuklser og event sett i str 50- 56 hadde du noe av det da ?? klem
Me myself and I Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 har sendt mail, fant også mailadressen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå