Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Lurer litt på sånn tripp trapp stol, men er så usikker..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Vi har en Peg Perego høystol med bord og justerbar rygg. ELSKER den!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Nå googlet jeg den, tillab, men det var jo ørten typer av den )
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 jeg har både tripp trapp og stokke sitti stol... liker veldig godt sitti stolen til minsten jah..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har kjoept en fra Chicco (polly) med justerbar hoeyde og rygg og leke/spisebrett http://www.chiccousa.com/product.php?productid=211&cat=4&page=1
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Den fra ikea er god, der har de eget bord til og med. Vi brukte bare den i begynnelsen. Da han ble litt over 2 fikk han tripp trapp stol som han kan klatre opp og ned selv.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Tripp trapp anbefaler jeg:) Iallefall ikke en kiddo (eller hva den heter). Den har lillegutt klart å vippe bakover mange ganger når han har brukt en sånn på kafe..
dumme mamma Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Vi har Stokke Tripp Trapp med bøyle og pute. Bør ha det når de er så små. Vi kjøpte den da hun var 8 mnd. og det fungerer helt utmerket. Ellers er de Elle stolene topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå