Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Æsj.. midt i den fine deilige varme perioden som vi har savnet så sårt, så ser det ut til at jeg faktisk kanskje har klart å få halsbetennelse for andre gang i mitt 27 årige liv... hvor kjedlig er det da lissom... Mamma sier jeg må stikke på legevakta å finne ut om det er det jeg har slik at jeg kan få medisin, men seff har typen min stukket ut for å hjelpe en kompis og "vet ikke hvor lenge han blir"... Ammer jo minsten da så kan lissom ikke bare stikke midt i de tidene han skal ha mat.. å ha med seg 2 små på legevakten er uaktuellt lissom... så kan da krysse fingre å håpe at det ikke er kø på legevakta da... (haha..selv med bare en foran meg i køa sist så tok det en time..) må jo nesten hjem i tide for å få lagt lillemann ca kl 7... *sukk* alt skal være så vanskelig idag jah...Ikke tar Simon flaske skikkelig heller at jeg kunne tappet ut litt slik at han fikk kveldsmaten sin... *arg*... Får man pencilin når man ammer...? Eller er det noe annet lurt de har?
Northernlights Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 De gir antibiotika selv om du ammer. Bedre det, enn å fortsette å være syk, og kanskje smitte barnet. Trygt å amme mens du er på det =)
Honningmelon Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg gikk på penicillin to ganger mens jeg ammet. Ingen fare. Ring samboeren din, og be han komme hjem sånn at du får reist på legevakta. God bedring :-)
Northernlights Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 PS:jobber på akuttmottak,og har opplevd at ei mor kom inn og sa hun hadde et diebarn hjemme, og måtte hjem så fort som mulig pga amming. Hun ble tatt foran i køen av de som ikke hadde mere akutte behov enn henne. Så du kan jo prøve å si fra?Man vil unngå å ta med babyer på et venterom på legevakta pga smittefaren. Ikke akkurat rene omgivelser...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Takk for svar.. Satse på han dukker opp snart så jeg kommer meg avgårde... tror jeg må ringe legevakten først å høre om de tror jeg kommer til å bli ferdig før kl 7 !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå