Gå til innhold

bobobaby!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten oppdatering:)

Alt gikk fint i dag, babyen har vokst normalt nå og legen mente hun ville ligge på gjennomsnittet ved fødselen...

Biiiiiiiiiiiiiiiittelille vidunderet mitt med et lårben på hele 7 cm hihi....namman:D:D

Hun lå ganske så langt nede med hodet, så jammen ikke rart eg må tisse hvert 5 min:P Men han kunne ikke si sikkert om det hadde festet seg, for han kjennte ikke etter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh så bra da. he he... du må tisse mye du også? lucas ligger langt nede og hver gang jeg reiser meg, føles det som om han detter lenger ned, og så får jeg kynnere samtidig. så tror jeg at jeg må tisse. men måtte egentlig ikke likevel

Skrevet

jeg har forresten tatt årets første bad i dag. : )

Skrevet

Åh, eg må tisse i ett ja...og ikke bare noen dråper om gangen heller. Blir like forbauset hver gang hehe:P

Neiånei så flink du e:) Var det kaldt?

Skrevet

jaaaa..... ISKALDT. var så kaldt at det gjorde vondt. men jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle uti, så jeg fikk det til. : ) så nå kan jeg mobbe tommy. jeg badet først. he he

Skrevet

Hehe en skikkelig tøffing du...eg hadde gjerne badet selv, hadde det ikke vært for at de fleste badeplasser e overbefolket. HAter å vise meg offentlig i badedrakt:P

Skrevet

vi var på en bitteliten strand rett her borte. var ingen der. det var veldig greit. kommer til å tilbringe mye tid der i sommer tenker jeg. neste helg når vi skal ha grillparty, hvis det fortsatt er varmt, kan dere jo ta med badetøy om dere vil. så kan vi gå bort der og bade?

Skrevet

Ja kanskje det...hadde jo vært deilig å få badet litt i år i det minste:)

Ååååå...har sånne stikkesmerter i den ene puppen:( :P

Det e kjempevondt...vet ikke hva det kommer av. *syte syte*

Skrevet

he he... voksesmerter. he he.. jeg har hatt mye av det. jeg har ikke pupper lenger, jeg har jur. de er greie inni en topp. men i bikinitoppen.... he he... jur rett og slett.

Skrevet

Åååeh...vil ikke at de skal bli større...og det e bare på den ene. Lurer på hvordan det vil bli seendes ut om kun venstre puppen vokser:P hehe

Skrevet

he he.. da ender du opp med en pupp og et jur. ; ) freakshow på gang her? ; )

Skrevet

Hahahaha ja da rømmer eg med et circus nemlig:P

Uff, nei tror eg skal legge meg nedpå litt. Datt helt i do eg..tror varmen omsider har begynnt å ta innersvingen på meg:\

Titter nå innom litt etterpå sikkert:)

Skrevet

jeg har sittet langt nedi do i nesten hele dag. holdt på å sovne på sofaen isted. tenker det blir tidlig kveld ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...