AE❤️ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 På svangerskapskurset sa jordmor at det kunne være greit og ha med litt "påfyll" under fødselen som f.eks drikke, frukt, nøtter, kjeks etc.. Noen av dere som hadde med det, og fikk bruk for det? Og isåfall hva?
mohansa Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Det kan være lurt å ha litt på lur. Ta med noe som du syntes er kjeeempe godt å drikke, noe som smaker. Mat kan være smart å ha tilfelle fødselen drøyer utover natta, det er mange laaange timer å være sulten for mannen....... Jeg orka ikke mat, men min samboer var veldig sulten for vi ikke hadde tenkt på dette. Jeg orka ikke tanken på mat, men godt drikke var suverent. Eller dvs jeg tenkte mye på den kurven med jordbær hjemme i kjøleskapet som jeg ikke fikk spist opp......
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 jeg hadde ikke dette,orka ikke tenke på det engang,eneste var vann og isbiter..
Turid Laila Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Sist kontroll sa JM, ta med noe du liker, noe lett. Spis gjerne før dere drar hjemmefra. Banan eller andre ting som gir masse energi. Husk å ta med drikke, gjerne med smak, men ikke noe med kullsyre eller koffein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå