2 Hærligheter! Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Flere som har barn her m lite matlyst og trette i denne varmen? Min gutt på 7,5 mnd er mye trøtt disse dagene,men virker "pigg" ellers.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Lillegutt på 18 mnd spiser lite og sover mye. Så lenge han får i seg vann, så er jeg fornøyd. Så i stedet for å "presse" i han middag i dag, så tenkte jeg at han heller skal få oppskåret frukt. I går la han seg kl 19 og våknet kl 9 i dag!!
2 Hærligheter! Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Oki,takk for svar Hufsemor!! Ble litt bekymra,men tenkte nok at det kunne være varmen ja..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Her er det omvent, Han spiser godt og sover lite. Han er kjempe trøtt men får ikke sove i denne varmen. Får oppskjært frukt hele dagen og koser seg med det. I går kveld sovnet han kl. 18 men våknet igjen 21.30 og fikk ikke sove igjen. Sovnet ikke før kl. 00.30, da ble det litt kjøligere. Stakkars lillegutt : (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå