Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettop fått vårt tredje barn, (5 veker gammal). Fra før har vi två barn på 8 og 6 år. Det er alltid en omstilling og en påkjenning at få en baby i hus og jeg føler ikke at mannen min støtter meg nokk i foreldrerollen. I helga er han på guttetur og han driver på med sine aktiviteter som før. Tenk om jeg ikke hade ammat og for på dametur når babyn var 5 veker gammel - da hade man vore uansvarleg. Hvorfor er det ikke sån for men? De har ju like mye ansvar for barna som mor! Hadde han ikke fått reise veit jeg at han hadde blitt sur! Jag kjenner meg sviken av min man - nokken som opplever det samme? Vad sier ni men?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...