Stripepus Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Vi hadde sex igår og nå tror jeg at jeg har hatt eggløsning idag. Bør vi gjøre det ikveld og..? Er så lei av all denne prøvinga..Mannen føler seg som et avlsdyr, he,he. Synes jeg har hørt at det holder å ha sex annenhver dag? Nå høres jeg sikkert helt grønn ut..
Skurvelurven Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Tror det er litt forskjellig fra person til person hvor lett man blir gravid osv. Vi hadde sex EN ENESTE gang uten beskyttelse 11. februar (trodde jeg hadde en "sikker" periode), og jammen var det nok. Nå blir det en uplanlagt men veldig ønsket jentebaby:)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 I teorien skal det din kjære sendte iveg i går være nok. Jeg synes uansett ikke dere skal ha sex bare for å lage barn ... det kan fort ødelegge moroa (som din kjære jo er inne på). Lykke til! Sender en stor dose babystøv til dere!
Stripepus Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Uff, nei det er sant, men jeg har gått på pergotime for¨å få eggløsning. Så det er litt kjipt å bomme:)
ennaH Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Ikke vet jeg. Vi har hatt sex hver dag, vi, i de periodene vi har prøvd å bli gravide. Første gang tok det elleve dager, andre gang 14. Så _noe_ må hyppig sex ha for seg, i alle fall.
stinky og poopy Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 hehe, vi var i en litt dårlig periode seksuelt sett da vi prøvde å bli gravid (eg hadde lagt på meg litt og følte meg ikke så sexy som før, og da ville eg ikke ha sex heller) - men vi ble gravid for det om, hadde vel sex sånn en gang i uken.. må ha vært ekstremt mottagelig eg, eller så var det bare ren og skjær flaks, for det gikk ikke mer enn 1 mnd så var det gjort...
Dille og knærtn Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Jeg og har gått på pergotime, og legen på sykehuset anbefalte faktisk annenhver dag.. Masse lykke til!!!=)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 tar det ikke 72 timer å produsere nye sædceller uansett? mener det.. så dere kan nok hvile i dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå