Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Det har ikke vi,aldri hørt om det engang jeg.. Her går det kun i potetsalat,vanslig salat og grillmat...
Twig Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Vi bruker ris ja ) så sant vi er hjemme, koker vi risen inne
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Forskjellig tilbehør ettersom hva vi griller. Ulike hjemmelagde potetsalater, en sjelden gang ris....ulike grillede poteter, noen ganger penslet med olje og urter. Og innimellom har vi f.eks Cafe du paris saus....mmmm perfekt til marinert svinekjøtt. ..............og alltid salat
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 hehe soyasaus er jo ikke noe man kokelerer med inne (er ikke det sånn sort på flaske?) Tenkte på mat man må lage inne jeg,på\i ovnen..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 ikke suas, men er vi hjemme, så kokes gjærne nypoteter gullerøtter, brokkoli og annent grønt, og ris ja. elsker dette har jo sef potetsalat, og salat til vi også, men det blir mere kos med masse og gnaske på ikke er det usunne ting heller.
Maisie Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Bruker salat, ris, saus og pommes frites. Potetsalat har vi aldri likt.
ana baroma Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Ris ja, saus nei. Og i dag hadde vi kald, kokt pasta! Stor suksess:)
*Rutletutt* Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Vi har stort sett potetsalat + enten ris, hasselbakte poteter, bakt potet eller pmmes fristes - og selvsagt salat da. Har ikke saus til, nei...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Bruker ofte å ha bakt potet til. Men sist orket vi ikke det, siden det tar så lang tid. Så vi lagde heller gratinerte poteter i ovnen..det er kjempe godt. Syns det er best med saus til, men er ikke alltid vi har det. Hvis vi har det, pleier jeg å kjøpe en ferdiglaget saus til fjordland, som bare varmes i mikron:) Veldig enkelt;)
Rusketuska Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Man blir lei av å bare ha potetsalat hver gang.. Så her byttes det på. Hender jeg lager en potetstuing, på grillen! Da har jeg oppskjærte poteter ( med skall) fløte, hvitløk, løk, fløte, krydder og koker dette på en "grillkjele" på grillen ) Mmm, kjempegodt!! Har ris og ja, men da synes jeg det er godt med rømmedressing ( potetgull-dipp) ved siden av, det setter god smak Sjeldent jeg har saus til.... Men, deilig salat, setter og gos smak, og gjør at maten ikke føles "tørr"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå