jordbærsjokolade Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Bortsett fra grilling Har skikkelig problemer med å finne på noe som frister jeg. Orker ikke å stå over varme gryter..
Love my kidz Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg liker best pølser med mos eller pomfri jeg, eller karbonader i hamburgerbrød, eller kylling i varmen. Ikke så sunt, men enkelt og godt =) Du kan jo også bestille pizza fra peppes eller noe også vettu, eller kjøpe fjordlandprodukter.. Eller kjøpe et beger med salat..
jordbærsjokolade Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Tusen takk for tips, men jeg er ute etter noe litt sunnere altså
jordbærsjokolade Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Reker hadde vært helt nydelig, men samboeren min brekker seg bare av å se på noe som har levd i havet, skikkelig synd!!!
jordbærsjokolade Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 Enig, gresk salat er fantastisk godt i varmen:) Det spiser vi sikkert en gang i uka uansett!!
preggymama_fødeklar Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Kok opp penne pasta og tilsett det du ønsker av salat, paprika, tomat, løk, rå brokkoly, sukkererter osv, bland inn eplecider eddik og olje og smak til med salt og litt pepper, server med ciabatta. Deilig i varmen:-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Sommersalat. Bland frisk salat, mais, paprika og andre grønnsaker. Kok opp litt pastaskruer, avkjøl dem under kaldt vann. Bland inn i salaten. Tilsett bogskinketerninger og ost eller kyllingbiter. Thousand Islanddressing til. Kjempegodt , sunt og lett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå