Gå til innhold

Hva spiser dere til middag nå i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra grilling

Har skikkelig problemer med å finne på noe som frister jeg. Orker ikke å stå over varme gryter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best pølser med mos eller pomfri jeg, eller karbonader i hamburgerbrød, eller kylling i varmen. Ikke så sunt, men enkelt og godt =)

Du kan jo også bestille pizza fra peppes eller noe også vettu, eller kjøpe fjordlandprodukter.. Eller kjøpe et beger med salat..

Skrevet

Lurer litt på reker i kveld jeg....

Skrevet
:) Tusen takk for tips, men jeg er ute etter noe litt sunnere altså:)
Skrevet

Reker hadde vært helt nydelig, men samboeren min brekker seg bare av å se på noe som har levd i havet, skikkelig synd!!!

Skrevet

Gresk salat er godt i varmen! :)

Skrevet

Enig, gresk salat er fantastisk godt i varmen:) Det spiser vi sikkert en gang i uka uansett!!

Skrevet

Kok opp penne pasta og tilsett det du ønsker av salat, paprika, tomat, løk, rå brokkoly, sukkererter osv, bland inn eplecider eddik og olje og smak til med salt og litt pepper, server med ciabatta. Deilig i varmen:-)

Skrevet

Sommersalat. Bland frisk salat, mais, paprika og andre grønnsaker. Kok opp litt pastaskruer, avkjøl dem under kaldt vann. Bland inn i salaten. Tilsett bogskinketerninger og ost eller kyllingbiter. Thousand Islanddressing til. Kjempegodt , sunt og lett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...