Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Etter en vellykket UL i dag så flytter jeg over til dere, har termin 22.12.07, og het Solstrålen22.12.07 inne på 1 trimester. Gleder meg til å være her inne.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 velkommen velkommen!! :-) nå skal vi nyte resten av tiden ;-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 gjett om vi skal,må le av meg selv....av gammel vane så går jeg inn på 1 trimester....har ikke gått opp for meg at ikke hører til der lenger.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 gjør jeg og... :-) men det er litt folk der inne enda som man har snakket litt med å da er det lett at d skjer..
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Heeeeeei Solstrålen med julemirakelt sitt:o)))) Fantastisk at ULen gikk sååå bra ))) Da var vi her på 2 tri, har tittet over temaer som det prates om, og psykisk henger jeg nok fortsatt igjen i 1 tri. Dessuten er det nr 2 på vei for oss, så utstyrsmessig er det ikke like mye som vi må finne ut av denne ganen. Blir nok litt mer engasjert i utstyr og div bare magen vokser litt mer... Da skal vi bare surfe fram til uke 27 er det det??? 13 uker igjen.... Da er jo sommeren over. Den må vi ta oss tid til å nyte. Nå er det jo såååå varmt at det er nesten for mye av det gode. Riktig god helg ))) Klem fra...
hippetihopp Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Var visst tid for meg også å komme over hit... Foreløpig termin før UL 17.12.07. Så jeg er litt treg med å komme over hit! Men vet ikke helt om jeg er så sikker på legens teori mtp termin pga at jeg er litt usikker på når siste mens var - hadde noe menslignende ca tre uker etter siste orntlige mens... Men får vel svar på UL! Det er ihvertfall supert å være kommet såpass langt - kan begynne å fortelle det, og formen er mye bedre! Nå skal sommervarmen nytes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå