Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 På varme dager som dette er lufteluken på kalesjen helt genial. Når vi triller kommer det frisk luft inn og får sirkulasjon inni der. Hadde det ikke vært for den hadde vi nok måtte holdt oss hjemme. Eller trillet tidlig om morgonen eller sent på kvelden. Nå er det nesten slik at jeg må kle på småen litt når vi triller fordi han blir litt kald av "trekken" inni vogna. Så om noen trenger et vogntips så er emmaljunga sin genial i varmen:) Jeg har edge, men tror det er lufteluke på noen andre modeller og.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Vi har en 04 modell Basson Roma og den er det også lufteluke på, helt enig i at den er genial!!! Blir ikke kalt nok til at jeg kan kle på han, men nok til at han ikke kreperer når han sover... =))
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 har tautonia mistral. Også stoooor lufteluke. kan praktisk talt ta av hele baksiden av kalæsjen der det er netting.
katoes Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 jeg har også Edge er super fornøyd med luftinga. Resten av vogna også selvfølgelig....
¤ my precious ¤ Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har også Emmaljunga Edge, og lufteluker en kjempe fin - blir godt og svalt i vognen :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå