Gå til innhold

Blør igjen.. (samme som første tri.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag for snart to uker siden hadde jeg noen blødninger. Det var brunt blod, ikke rødt, og ikke særlig mye. Etter dette var jeg på ul og alt så bra ut, men i dag har jeg jaggu meg blødd igjen! Wræææl! For en start på helgen - har jo ingen mulighet for å gå til lege før over helgen heller. Det er brunt blod også i dag, og ikke så mye at jeg må bruke bind. Men er livredd for at det er begynnelsen på et eller annet. Er 8+1 i dag... Og hjertet slo fint da vi var på ul forrige fredag! :( Noen andre som har vært borti lignende som kan berolige meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt tre små blødniger i strten av svangerskapet mitt (er nå 24+6).

De to første gangene var det friskt blod og siste gangen var det brunt, men aldri så mye at jeg måtte bruke bind eller noe.

Så lenge du sjekket med ul for en uke siden, ville jeg prøvd å ta det med ro i helgen og kontakte lege på mandag evt hvis du fortsatt er bekymret. Det er naturlig å blø litt i starten av et svangerskap såvidt som jeg vet.

Skjønner jo at du blir bekymret, men det går helt sikkert fint!

Skrevet

For det første så hadde jeg en venninne som blødde jevnlig under hele svangerskapet, hver gang hun anstrengte seg - uten at det skjedde noe galt. For det andre så har jeg selv blødd ett par ganger ( er 27+1 nå) og var hos gynekolog på tirsdag, og han konstanterte at jeg hadde såkalt skjør skjede - dvs at jeg har lett for å blø. Så det trenger ikke være noe galt - men få det selvfølgelig skjekket. men hvis det blir klumpete må du dra på legevakten

Skrevet

Takk for svar. har ikke hatt noe magesmerter i det hele tatt, og har sluttet å blø for mange timer siden. Så jeg satser på at det bare er tull og tøys. Igjen; takk for svar - setter pris på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...