Gå til innhold

Må/burde jeg ha sex med han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke i form, er dårlig, bekkenløsning, trøtt, konstant halsbrann, ingen sexlyst, er 36 uker på vei,

Jeg får meg bare ikke til å legge meg ned for han. Er jeg bare et hull? Er det så vanskelig å skjønne at jeg ikke orker ha sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det må du aldeles ikke!!

Men det går jo an å kose med han da uten at han tar så mye på deg??

Vanskelig å svare på. Har du ikke lyst, har du ikke lyst, sånn er det og det må han respektere. Men det går som jeg sa an å tilfredsstille han på andre måter da..men heller ikke det hvis du ikke har lyst:)

Skrevet

Nei, klart du ikke skal gjøre noe du ikke har lyst til kjære deg!

Synes synd på alle de damene her inne som sliter med dette sexpresset overfor mannen sin.

Sex er noe man skal gjøre for at man vil og ha lyst! Snakk med han og si at han skal ligge unna en stund og hvorfor. At du har nok med deg selv og at det er vanskelig for deg akkurat nå.

Etterhvert kansje du kan kose litt med han? Bare for nærheten liksom. Skjønner at det er mye som skal stemme før man vill det om man føler seg litt down.

Gjør noe søtt for ham, kjøp et kort som sier at du elsker ham etc, kan jo hende at han føler seg litt unnaskuffa akkurat nå. Gutter liker blomster de også;)

Skrevet

skulle ønske det var motsatt er,føler meg så ekkel for samboeren prøver seg ingenting lengre...å er kjempe dumt.prøvd å snakke med han og,men da sier han at han vil,men gjer aldri noe med det....

Skrevet

Huff....ikke greit dette. Hos meg er det motsatt, han vil ikke ha sex......

Men det skal jo være noe begge vil, derfor bør du ikke ha sex med han, når du ikke kan/har lyst.

Skrevet

Nei herregud, her i gården har vi ikke hatt sex på evigheter fordi jeg får vondt. Vi har et forhold bygget på respekt, forståelse og godhet vi, vi snakker sammen, ligger og løser kryssord og stryker og nusser på hverandre når vi legger oss vi =) Blir kjempelei meg når jeg hører om sånn sexpress i forhold. Det skal absolutt ikke være nødvendig for deg å måtte forklare et nei heller, han burde være så kompetent at han forsto bare ved å se på deg!

Hvordan skal det gå med deg når du har født da? Takler han et nei i fire-seks uker da??? For du må IKKE ha sex før du er klar selv, lov meg det!!

Skrevet

har du ikke lyst så la vær, er ikke godt da..

Skrevet

det burde du ikke nei!! hvis du bare gir etter blir han ikke å skjønne noe neste gang heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...